Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت-ايرنا-مدير‌عامل شرکت آب و فاضلاب گيلان گفت: حفر دو حلقه چاه براي تامين آب آشاميدني در شهر املش نياز به هشت ميليارد ريال اعتبار دارد.

به گزارش ايرنا، سيدمحسن حسيني در حاشيه بازديد از چاه هاي آب آشاميدني شهر املش و اقدام براي رفع معضل کم آبي و کدورت آب اظهار داشت:براي رفع معضل کم آبي در فصل خشکسالي و کدورت آب در فصل بارش نياز به حفر2حلقه چاه آب آشاميدني درشهر املش با هشت ميليارد ريال اعتبار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:همچنين براي تأمين آب شرب شهروندان املشي علاوه برحفر2حلقه چاه ،نيازبه لايروبي 2حلقه چاه آب درمجموع با اعتبار600 ميليون ريال است.
همچنين مدير عامل شرکت آب و فاضلاب روستايي گيلان که براي بازديد از روند پيشرفت فيزيکي مخزن آب بهشت آباد املش در شهرستان املش حضوريافته بود نيز گفت:مخزن آب بهشت آباد رانکوه املش 21 روستا را با6 هزار و800 خانوار تحت پوشش خود دارد.
محب علي رنج ور ياداور شد : ساخت مخزن بهشت آباد که از سال 95 شروع شده و طرحي دو ساله است تاکنون 4و نيم ميليارد تومان هزينه شده و براي تکميل آن به 21ميليارد تومان اعتبار ديگر نياز است.
وي ادامه داد: براي ساخت مخزن آب سمام از مناطق ييلاقي رانکوه املش نياز به اعتباري بالغ بر 5 ميليارد تومان است که تاکنون 2ميليارد و700 ميليون تومان هزينه شده است.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب روستايي گيلان ياداور شد : اين مخزن که ساخت آن از هفته دولت 96شروع شده است تاکنون 25 درصدپيشرفت فيزيکي دارد .
اين مخزن 14روستا در قالب هزار و500 خانوار را تحت پوشش خود دارد.
شهرستان املش با2بخش مرکزي ورانکوه در70 کيلومتري شرق مرکزگيلان واقع شده است.
7291 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان