Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:49:59 GMT

پزشکان مشهد پرچمدار سه شنبه های بدون خودرو هستند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۹۹۲

پزشکان مشهد پرچمدار سه شنبه های بدون خودرو هستند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، گروهی از پزشکان مشهد اعم از عمومی و متخصص در روزهای مختلف هفته به ویژه روزهای سه شنبه با دوچرخه به محل کار خود می روند.
سازمان نظام پزشکی مشهد در راستای استمرار فرهنگ دوچرخه سواری و با هدف جامعه ای سالم و آشتی با طبیعت هر سال برنامه های مختلف مانند تقدیر از پزشکانی که از دوچرخه برای رفت و آمد استفاده می کنند، برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در برنامه دوچرخه سواری گروهی پزشکان مشهد که به تازگی از میدان پارک تا انتهای بولوار وکیل آباد این شهر برپا شد، دکتر علی بیرجندی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی نیز حضور داشت.
هم اکنون هفت هزار و 500 پزشک در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند که 2 هزار و 600 نفر از این تعداد پزشکان متخصص و بقیه پزشک عمومی هستند.
سه‌ شنبه‌ های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌ سرنشین در کشور از سال 1394 ابتدا از شهر اراک آغاز شد تا از این طریق شهروندان در روز سه‌ شنبه به‌ جای استفاده از خودرو شخصی، گزینه‌ های مفیدتر مانند دوچرخه‌ سواری، پیاده روی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا خودرو اشتراکی را برای انجام کارهای روزانه جایگزین کنند.
ستاد اجرایی این پویش با هدف توسعه فرهنگ زندگی در شهر دوستدار سلامت و محیط زیست، در دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد تا با نظارت و هماهنگی 31 دفتر محیط زیست و توسعه پایدار ادارات کل ورزش و جوانان استان ‌ها این هدف را در سراسر کشور دنبال کند.
3027 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسلامی ایران توسعه پایدار حمل و نقل عمومی خودرو مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود