Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@15:54:33 GMT

احتمال بازگشت مربی اخراجی پرسپولیس به استقلال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۱۵۴

پیرو انتشار صحبت‌های محمدعلی یحیوی، مربی دروازه‌بانان تیم امید پرسپولیس در حمایت از تیم استقلال، این مربی از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است. دلیل این اخراج هم حمایت از تیم رقیب در رسانه‌ها عنوان شد. یحیوی هم متقابلاً اعلام کرده این تصمیم در حالی گرفته شده که قراردادش در پایان بهمن سال ۱۳۹۷ با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و قرارداد جدید هم تمدید نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیوی همچنین گفته از اینکه درباره اش به نحوی صحبت شده که ظاهراً او را اخراج کرده‌اند خیلی دلخور است. در همین راستا و از باشگاه استقلال شنیدیم با توجه به اتفاقات رخ داده این احتمال وجود دارد از این مربی در تیم‌های پایه باشگاه استقلال استفاده شود. این آکادمی به تازگی با انتصاب مربیان تیم‌های پایه باشگاه استقلال احکام جدیدی را صادر کرده و احتمال دارد در حمایت از این پیشکسوت استقلال، یحیوی هم به جمع مربیان باشگاه برای نظارت کلی بر عملکرد دروازه‌بانان باشگاه اضافه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس استقلال باشگاه استقلال استقلال پرسپولیس مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا