Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد نجفی» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کمک های غیر نقدی مردم این شهرستان با هفت دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شده است.
وی ادامه داد: این کمک ها شامل پتو، نان خشک، مواد شوینده و پوشاک است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات یادآور شد: موکب احباب الرضا با 35 خادم در مناطق سیل زده خوزستان مستقر شده است و این موکب ظرفیت طبخ 6 هزار پرس ناهار و شام و 2 هزار پرس صبحانه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات تا زمانی که نیازهای ضروری هموطنان در مناطق سیل زده تامین شود، کمک های مردمی این شهرستان را جمع آوری و ارسال می کند.
شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی با 55 هزار نفر جمعیت قطب تولید سنگ نما، گل و گیاهان زینتی در کشور است.
9930/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مرکزی سیل صبحانه کمک های مردمی مناطق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه