Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:51:30 GMT

اهدای کتاب و اسباب بازی به کودکان مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۱۸۵

اهدای کتاب و اسباب بازی به کودکان مناطق سیل زده

دهقانلو، از راه اندازی پویش کمک به مناطق سیل زده با عنوان «بهار مهربانی»خبر داد و گفت: کمک های جمع آوری شده در این استان به زودی به مناطق سیل زده ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «سعید دهقانلو» در جمع خبرنگاران گفت: اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان تا پایان هفته جاری ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، با ابراز همدردی  با هموطنانی که در سیل‌دچار آسیب شده اند گفت: پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های ‌ عمومی استان سمنان برای دریافت کمک‌های مردمی ایجاد شده است.

 

 دهقانلو افزود: اولین بسته‌های اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل  به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان تا پایان هفته جاری  ارسال  می شود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان  با بیان اینکه این هدایا با هدف ایجاد روحیه و نشاط و کمک به کمتر شدن آلام مردم و شاد شدن دل کودکان مناطق سیل زده تهیه شد اضافه کرد: کمک به هم نوع اولین اصل اخلاقی و عرفی ما است و درد و رنج مردم در هر گوشه از کشور ناراحتی و اندوه تمامی مردم ایران است.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های نقدی توسط کتابداران و کارکنان این اداره کل برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری ‌شده است اظهار داشت: جمعی از کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه حقوق یک‌روز خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب با هدف شاد شدن کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

 

دهقانلواظهار داشت: در پی وقوع سیل در استان‌های کشور در حرکتی انسان دوستانه شاهد مشارکت همه جانبه مردم در امدادرسانی و کمک به سیل زدگان هستیم که این روند هر روز شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان  افزود: در این حادثه همه گروه‌ها و اقشار برای کمک رسانی مشارکت کردند تا بخشی از نیازهای اساسی آسیب دیدگان تأمین شود که به نظر می‌رسد در کنار تأمین اقلام غذایی، پوشاک و زندگی باید به امور فرهنگی و روحی روانی سیل زدگان هم توجه کنیم و حل این مشکلات را نیز در دستور کار قرار دهیم.

 

وی تاظهارامیدواری کرد: این نشاط و شادابی و امید را با ارسال اقلام فرهنگی در میان کودکان آسیب دیده تقویت کنیم و فعالیت ارزشمندی را از در کنار هم بودن و روحیه تعاون و هم دردی و امداد رسانی را در مواقع حوادث بحرانی تجربه کنیم.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان خبرگزاری شبستان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران شیراز سیل روز ارتش رژه روز ارتش کودکان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان به شرح ذیل انجام می‌شود.

ایوانکی
حدفاصل خیابان پارک تا میدان بخشداری در ضلع شمال خیابان انقلاب از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟