Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@07:38:55 GMT

آخرین آمار تلفات انفجارها در سریلانکا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۲۸۸

وزیر دفاع سریلانکا امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تلفات انفجارها و حملات تروریستی روز یکشنبه در این کشور به ۳۱۱ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی افزایش یافت. ناطقان: «وآن ویجه واردن» وزیر دفاع سریلانکا دو روز بعد از حملات تروریستی و انفجارهای مرگبار روز یکشنبه آمار جدید از تلفات ارائه داده است.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، در حالی که دولت سریلانکا رسما گروه موسوم به «جماعت ملی توحید» را مسئول انفجارهای مرگبار و حملات تروریستی روز یکشنبه اعلام کرده، مقام‌های سریلانکایی از افزایش تلفات خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع سریلانکا امروز اعلام کرد که حملات تروریستی و انفجارهای روز یکشنبه ۳۱۱ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.

طبق اعلام دولت سریلانکا، احتمال کمک خارجی به این گروه تندروی داخلی (جماعت ملی توحید) برای انجام حملات تروریستی روز یکشنبه وجود دارد و تحقیقات در این باره در جریان است.

«میتریپالا سیریسنا» رئیس‌جمهور سریلانکا از کشورهای خارجی برای تحقیق درباره ارتباطات خارجی این گروه درخواست کمک کرده بود.

مقام‌های سریلانکا پیشتر خبر دادند که یک نهاد اطلاعاتی خارجی ۱۰ روز قبل از حملات روز یکشنبه به آنها درباره احتمال حملات تروریستی در سریلانکا هشدار داده بودند. منبع: فارس برچسب ها: حملات تروریستی ، سریلانکا ، تلفات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حملات تروریستی سریلانکا تلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند و همزمان حملات نظامی در رفح را ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند.

در ادامه بیانیه آمده است: ارتش همزمان عملیات نظامی در رفح را برای تحقق اهداف جنگ و اعمال فشار بر حماس ادامه دهد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد پاسخ حماس با خواسته‌های رژیم صهیونیستی بسیار فاصله دارد.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داده است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

منابع صهیونیستی به شبکه العربیه گفتند پیشنهاد مورد قبول حماس «جدی گرفته نمی‌شود.»

یک مقام اسرائیلی مدعی شد بیانیه حماس درباره موافقت با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه، یک «فریب» برای نشان دادن اسرائیل به عنوان طرفی است که توافقنامه را رد می‌کند.

این منبع اسرائیلی تأکید کرد: این پیشنهاد شامل امتیازات عمده‌ای است که اسرائیل نمی‌تواند آن‌ها را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد