Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@07:36:13 GMT

حضور ۱۰۰۰ پلیس در شهرستان پلدختر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۴۰۷

حضور ۱۰۰۰ پلیس در شهرستان پلدختر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار محمد مهدیان نسب صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی بروجرد برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سیل لرستان گفت: در راستای سیل نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های امدادی و نیرو‌های مسلح اقدامات بسیار خوبی انجام داد به طوری که قبل از بروز سیل نیروی انتظامی با آژیر‌های خطر در منتاطق سیل خیز اعلام خطر کردند و بسیاری از مردم منازل خود را تخلیه کردند و این امر سبب شد تا تلفات جانی در پلدختر رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۲۰۰ نفر نیروی انتظامی به پلدختر اعزام شدند و مسئولیت امنیت را در این شهرستان بر عهده گرفتند که خوشبختانه هیچگونه ناامنی در این منطقه رخ نداد.

به گفته وی همچنین ۱۰۰۰ نفر نیروی کمکی از نیروی انتظامی استان‌ها به پلدختر اعزام شدند و همچنین ۲۴۰ نفر از نیرو‌های ما در راستای لایروبی منازل در کنار سایر نیرو‌های کمکی اقدام کردند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به برپایی چادر‌های امدادی افزود: در پلدختر سه چادر امدادی برپا شد و حدود ۵۰۰۰ نفر از سیل زدگان در این چادر‌ها ویزیت شدند.

وی تصریح کرد: برای امنیت در جاده‌ها نیز اقداماتی توسط نیروی انتظامی صورت گرفت که ۲۸۸ خودرو در راستای امنیت جاده‌ها فعال شده و هیپچگونه ناامنی نداشتیم.

وی در بخش دیگری از ارائه مشاوره در کلانتری‌ها خبر داد و گفت: در ۲۵ کلانتری استان مشاوره ارائه داده می‌شود که این اقدام سبب شده تا ۸۴ درصد مراجعات به صلح و سازش منجر می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: در ۶ شهرستان استان لرستان طرح تجمیعی فوریت‌های پلیسی اجرا می‌شود که شهرستان بروجرد طی سه ماه آینده به این طرح متصل می‌شود.

وی با اشاره به آمار یکماه گذشته فعالیت‌های نیروی انتظامی در بروجرد افزود: در بروجرد طی یکماه گذشته آمار سرقت ۱۱ درصد کاهش و کشف سرقت و دستگیری مجرمین ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی همچنین آمار نزاع در بروجرد ۱۸ درصد کاهش، کشف مواد مخدر ۴۲ درصد افزایش یافته و در این مدت ۴۹۸ معتاد متجاهر دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: کلانتری ۱۱ و اشترینان درشهرستان بروجرد ارتقا یافته و همچنین در روستای شیروان کلانتری احداث شده که ۵۰ درصد پیشرفت داشته و تفاهم نامه نیز برای راه اندازی کلانتری ۱۵ جهان آباد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به قدیمی بودن ساختمان نیروی انتظامی با شهرداری صحبت شده که زمینی به ۲۳ هزار متر در اختیار ما قرار دهد تا ستاد جدید بروجرد راه اندازی شود.

انتهای پیام/د

ویزیت پنج هزارنفر توسط چادر‌های امدادی نیروی انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا