Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:06:18 GMT

قاچاق شیشه و تریاک با آغشته کردن به حوله و اسفنج

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۶۰۰

قاچاق شیشه و تریاک با آغشته کردن به حوله و اسفنج

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در‌خصوص جدیدترین شیوه‌ فعالیت قاچاقچیان گفت: این افراد برای آنکه به اهداف خود برسند، به دنبال شیوه‌های جدید برای انجام فعالیت‌های خود هستند؛ لذا پلیس هم از این شگردها غافل نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی سعی در بر ملا کردن نقشه‌های سوداگران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بخشنده با اشاره به آخرین نمونه کشف شده از قاچاقچیان بیان کرد: در جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این محموله، حوله‌های آغشته به ۶ کیلوگرم شیشه و اسفنج آغشته به ۲ کیلوگرم تریاک را که قاچاقچیان سعی داشتند از طریق محلول کردن موادمخدر در اقلام، آنها را جابه جا کنند، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از قاچاق ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در پوشش روغن موتور خودرو به صورت محلول خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد با این تفکر که بتوانند پلیس را فریب دهند، با محلول کردن موادمخدر و پر کردن ظرف‌های روغن موتور سعی داشتند از برند این محصول سوءاستفاده کنند و موادمخدر را در این پوشش جابه جا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت خودرو رئیس پلیس قاچاق کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت