Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: عملیات مبارزه با ملخ صحرایی و پوره‌های آنها در روستای لایپه اجرا شد.

به گزارش ایسنا؛ خسرو عمرانی اظهار داشت: این عملیات در سطح ۱۵۰ هکتار با دو دستگاه سمپاش پشت تراکتوری و یک دستگاه ماشین ULV پاش، انجام شد.

وی افزود: هم‌چنین عملیات سمپاشی علیه پوره‌های ملخ صحرایی در منطقه آبپخش شهرستان دشتستان در سطح ۴۰۰ هکتار، اراضی زراعی و مرتعی در پشت فرودگاه آبپخش موسوم به جوقیل تا چهارراه بویری (چیتی) انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جهاد کشاورزی استان بوشهر تاکید کرد: سمپاشی ۱۰۰ هکتار از  روستای لیلتین دیلم، ۱۵۰ هکتار از روستای چاه شور گناوه و ۱۵۰ هکتار از روستای محمدعامری بخش دلوار نیز با سمپاش پشت تراکتوری، سمپاش پشتی و ماشین ULV پاش انجام شده است.

عمرانی خاطرنشان کرد: دامداران و روستاییان مناطق مذکور به مدت ۲۰ روز از چرای دام، زنبور عسل و چیدن علف‌ها جدا خودداری نمایند.

به گزارش ایسنا، "لایپه" روستایی از توابع بخش شبانکاره در شهرستان دشتستان استان بوشهر می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ملخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد