Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مشهدی رئیس میراث فرهنگی و گردشگری محلات در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط ستاد تسهیلات و خدمات نوروزی شهرستان محلات گفت: ستاد خدمات نوروزی محلات به ریاست فرماندار محلات طی ۳ جلسه قبل از سال ۹۸ تشکیل شد، ادارات و نهاد‌های مختلفی در میزبانی از مهمانان نوروزی مشارکت داشتند که باید از تلاش‌های بی‌وقفه آنان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نوروز امسال ۱۰۷ هزار و ۸۰۰ نفر از مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی محلات بازدید کردند که از این تعداد بیش از ۸۸ هزار نفر در هتل‌ها، مراکز اقامتی و ستاد اسکان آموزش و پرورش اسکان یافتند. اداره آموزش پرورش امسال تعداد ۱۱۷ کلاس را به ستاد اسکان فرهنگیان اختصاص داد که ۸ هزار نفر در آن‌ها اسکان داشتند.
مشهدی تصریح کرد: دو نوروزگاه در محلات و نیم‌ور با هدف تجمیع دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر در یک محل تأسیس شد. تهیه و نصب بنر‌های خوش‌آمد‌گویی و زیباسازی بصری شهر از سوی شهرداری‌ها از دیگر اقدامات این ستاد است، همچنین ۵ کیوسک خدمت‌رسانی از سوی هلال احمر و نیروی انتظامی در شهر تعبیه شد.
وی ادامه داد: جشنواره باسلق و کاچی نیم‌ور از ۶ تا ۹ فروردین‌ماه با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری نیم‌ور برگزار شد که مورد توجه گردشگران قرار گرفت که فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر نوروزی در طول نوروز از خدمت‌رسانی دستگاه‌ها بازدید کردند.
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری محلات بیان کرد: ۵۵ هزار کیلو میوه شامل سیب و پرتقال و بیش از ۶۴ هزار کیلو گوشت منجمد گوساله و مرغ به مناسبت شب عید در سطح شهرستان توزیع شد، بیش از ۱۵۱ هزار کیلوگرم برنج خارجی و ۵۳ هزار کیلوگرم شکر نیز به همین مناسبت در بین مردم توزیع شد.
وی از ۱۲۹۲ مورد بازرسی برای نظارت بر قیمت‌ها خبرداد و افزود: طی بازرسی‌های انجام شده ۱۹۱ مورد پرونده تشکیل شد، همچنین ۷۳ مورد شکایت در سامانه مردمی ۱۲۴ ثبت شد که به همه شکایات رسیدگی به عمل آمد. اداره اوقاف و امور خیریه نیز با برپایی طرح آرامش بهاری در قالب مسابقات ویژه کودکان و بیان احکام و شرعیات میزبان ۱۵ هزار زائر بقاع متبرکه بود.
مشهدی از افتتاح اپلیکیشن سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی خبرداد و گفت: به محض ورود گردشگر به استان مرکزی لینک دانلود اپلیکیشن به صورت پیامکی ارسال می‌شود، در این اپلیکیشن هر آنچه که گردشگر باید در استان مرکزی بداند و نیاز دارد وجود دارد و گردشگران را در سطح استان بی‌نیاز می‌کند.
وی افزود: شبکه بهداشت و درمان محلات در این ایام به ۱۳ هزار نفر ارائه خدمات کرده است، برگزاری یادواره شهدای روستای خورهه، برگزاری جشنواره سبزه نوروز در لریجان و برگزاری جُنگ‌های شادی در برخی روستاها از دیگر برنامه ستاد خدمات سفر شهرستان محلات در ایام نوروز بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی ایکنا استان مرکزی ایکنا اراک محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج