Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@10:26:49 GMT

بازتاب شکست پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۸۸۶

بازتاب شکست پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی

شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود. شکست سرخ پوشان در این دیدار در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپورت ۳۶۰: "پیروزی ارزشمند الاهلی با درخشش السومه"

این سایت عربستانی نوشت: الاهلی پیروزی ارزشمندی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد و توانست برابر پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. ستاره الاهلی در این دیدار عمر السومه بود که توانست هر دو گل را به ثمر برساند. این در حالی بود که شجاع خلیل زاده، برای نماینده ایران گلزنی کرد. السومه با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.

یورو اسپورت: "السومه الاهلی را برابر پرسپولیس پیروز کرد"

این سایت عربستانی هم نوشت: عمر السومه، بازیکن فوتبال اهل سوریه با درخشش خود در دیدار برابر پرسپولیس و دو گلی که به ثمر رساند تیمش را با نتیجه دو بر یک پیروز کرد تا الاهلی پیروزی ارزشمند را به دست آورد. الاهلی این پیروزی را سخت به دست آورد. هر دو تیم بازی را خوب آغاز کردند و این الاهلی بود که توانست در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی گل نخستش را به ثمر برساند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از این گلی که السومه به ثمر رساند به بازی هجومی روی آوردند اما ضربات نهایی آنها به گل تبدیل نشد و آنها نتوانستند از فرصت‌هایی که در این دیدار داشتند به خوبی استفاده کنند تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسد. در نیمه دوم بازی هجومی الاهلی افت کرد و آنها تنها چشم به ضدحملات دوختند، این در حالی بود که بازی هجومی تیم ایرانی بدون فایده بود تا این که السومه گل دوم خود را در دقیقه ۸۳ به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا شرایط حریف را سخت کند. تیم فوتبال پرسپولیس توانست یکی از گل‌های خورده را در آخرین دقیقه بازی جبران کند اما بعد از این گل دیگر فرصتی نبود و داور سوت پایانی بازی را به صدا درآورد تا الاهلی پیروز این بازی حساس شود.

سایت عربی کوره: " پیروزی الاهلی با درخشش السومه"

این سایت عربی هم از نقش تأثیرگذار مهاجم سوریه‌ای الاهلی سخن به میان آورد و نوشت: عمر السومه با درخشش خود در دیدار برابر پرسپولیس و دو گلی که به ثمر رساند باعث شد تا الاهلی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. در نیمه اول این الاهلی بود که با نظم و آهنگ بهتری بازی کرد و راحت تر به دروازه علیرضا بیرانوند رسید. در نیمه دوم حملات پرسپولیس به ویژه توسط علیپور خطرناک‌تر بود اما فرصت‌های یکی پس از دیگر از بین رفت به ویژه فرصت علیپور در دقیقه ۶۱ که به شکل عجیبی به بیرون رفت. پرسپولیس فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشت اما این الاهلی بود که بار دیگر توسط عمر السومه به گل رسید و پرسپولیس در پایان تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

سایت الواقع: "دبل السومه امیدهای الاهلی را زنده کرد"

این سایت هم نوشت: الاهلی در دیدار حساس برابر پرسپولیس توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. درخشش السومه باعث شد تا الاهلی برنده این دیدار شود و امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد زنده شود. پرسپولیس در ۲۵ دقیقه نخست بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست فرصت‌های خوبی را خلق کند اما حملات این تیم تبدیل به گل نشد و در دقیقه ۲۸ این الاهلی بود که توانست توسط عبدالرحمان غریب یک پنالتی بگیرد که السومه آن را تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما حملات این تیم یا با واکنش‌های خوب سنگربان الاهلی مواجه می‌شد و یا این که خط دفاعی مانع مستحکمی بود. الاهلی یک بار دیگر توسط السومه روی یک ضربه آزاد دیدنی به گل رسید و شجاع خلیل زاده در آخرین دقیقه بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا در نهایت الاهلی پیروز بازی شود.

Arabicnews: " الاهلی از پرسپولیس انتقام گرفت"

این سایت عربی هم نوشت: الاهلی توانست شکست دیدار رفت برابر پرسپولیس را جبران کند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا امیدوار به صعود به دور بعد باشد. مثل همیشه عمر السومه درخشید و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای الاهلی برای صعود به دور بعد زنده شود.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس الاهلی عربستان عمر السومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر به دلایل شکست سرخپوشان در جام حذفی و باخت دوباره به آلومینیوم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به اشتباهات سرمربی و خط دفاع تیمش باخت و به نوعی خودزنی کرد تا همانند استقلال جام حذفی را از دست داده و تنها امیدش رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت اما اینکه سرمربی پرسپولیس دست به تعویض های می زند که به ضرر تیم می شود عجیب است. پرسپولیس شروع خوبی داشت دوبار دروازه آلومینیوم را باز کرد و همه این تیم را برنده می‌دانستند اما تغییرات عجیب باعث شد که شکست را پذیرا شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار برابر تراکتور که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود گفت: تراکتور با برد برابر حریف در جام حذفی حالا با روحیه ای خوب خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهد کرد. تغییر در کادر فنی برای این تیم مفید بوده اما به سود استقلال نخواهد بود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان می دانند بازی سختی در پیش خواهند داشت و باید خود را آماده یک دیدار بسیار حساس و سخت کنند ، نکونام می داند که تساوی هم برای تیمش خوب نیست و باید برنده از زمین خارج شود. البته پرسپولیس هم بازی آسانی برابر سپاهان نخواهد داشت و استقلال دوست دارد بازی با تساوی یا شکست پرسپولیس به پایان برسد تا موقعیت استقلال کمتر به خطر بیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با بردهای اقتصادی صدرنشین لیگ است و بطور حتم با این تاکتیک در تبریز هم به میدان خواهد رفت تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته صحبت در خصوص عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان راحت است اما تا عصر چهارشنبه باید صبر کرد تا ببینیم این دو دیدار می تواند بهترین بازی های دور برگشت لیگ باشد یا احتیاط بیش از اندازه جذابیت دو دیدار را از بین خواهد برد.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید گفت: پیش بینی کمی زود است چون دو تیم تنها یک امتیاز فاصله دارند اما اعتقاد دارم هر تیمی که اشتباه نکند و از فرصت های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد بطور حتم قهرمان خواهد شد.

کد خبر 6093894

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان