Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:01:15 GMT

چاقی را با مصرف عرق کاسنی درمان کنیم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۹۵۴

چاقی را با مصرف عرق کاسنی درمان کنیم

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ کبد یکی از اعضای مهم بدن محسوب می‌شود که وظیفه سم‌زدایی و دفع مواد سمی را بر عهده دارد لذا مصرف برخی از مواد که موجب پاکسازی کبد می‌شود، الزامی است.

به گفته متخصصان طب سنتی عرق کاسنی یکی از مواردی است که مصرف آن موجب پاکسازی کبد می‌شود و درواقع این ویژگی، تنها یکی از ویژگی‌های  عرق کاسنی برای سلامت بدن انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تصفیه خون، برطرف کردن التهاب بدن، درمان چاقی، کمک به سیستم گوارشی، درمان نقرس، پیشگیری از دیابت، درمان بیماری‌های کبدی، لطافت پوست، ترمیم استخوان‌ها و تقویت موی سر بخشی از فواید مصرف عرق کاسنی برای بدن انسان است.

بر همین اساس، اکثر متخصصان طب سنتی مصرف عرق کاسنی را به‌دلیل فواید بی‌نظیرش، به همه افراد توصیه می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • این دانه خون را تصفیه و سرفه را درمان می کند