Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@10:49:16 GMT

خسارت 232 میلیارد ریالی به راه های ارتباطی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۹۷۸

خسارت 232 میلیارد ریالی به راه های ارتباطی استان مرکزی

تین‌نیوز | 

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سیل و بارش های اخیر 232 میلیارد ریال به راه های ارتباطی و بناهای فنی استان خسارت وارد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، احمد مرزبان افزود: 49 طرح عمرانی در حال ساخت استان مرکزی بر اثر بارش های زیاد آسیب دیدند.

وی اظهار داشت: 217 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی، 43 کیلومتر راه های اصلی و تعداد 265 ابنیه فنی بر اثر سیلاب دچار آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، میزان خسارت وارده به زیرسازی را 111 هزارمیلیون ریال، روسازی 25 هزار میلیون ریال و ابنیه و پل ها را 95 هزار 800 میلیون ریال اعلام کرد.

مرزبان افزود: بیشترین خسارات در جاده خمین - الیگودرز به مبلغ 17 هزار و 500 میلیون ریال و پس از آن جاده لوزدر بخش کمره، جاده سکانه بخش کمره خمین، جاده خمین - محلات و محور زیرآب در شهرستان محلات برآورد شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین خسارت وارده به راه های ارتباطی در شهرستان خمین 59 هزار و 500 میلیون ریال، اراک 37 هزار و 500 میلیون ریال، تفرش 36 هزار و 400 میلیون ریال، ساوه و زرندیه 34 هزار میلیون ریال، محلات 19 هزار و 800 میلیون ریال، کمیجان 18 هزار و 300 میلیون ریال، شازند 14 هزار و 600 میلیون ریال و فراهان 12 هزار میلیون ریال است.

استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب کشور قرار دارد.

6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.

روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیل و بارش های اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی متو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به پرونده قاچاق چهار هزار و ۲۱۸ لیتر نفت گاز به ارزش ۷۴۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

متو گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

کد خبر 6097947

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام