Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سناتور ارشد آمریکایی رژیم صهیونیستی را یک رژیم نژادپرست دانست و رفتارهای تل آویو با فلسطینی‌ها را محکوم کرده است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، برنی سندرز سناتور برجسته دموکرات، رژیم صهیونیستی با نخست وزیری بنیامین نتانیاهو را یک رژیم نژادپرست ارزیابی کرد و گفت: رفتار رژیم تل آویو با فلسطینی‌ها کاملا ناعادلانه و غیرمنصفانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورش مجدد ده‌ها شهرک‌نشین به‌همراه یک وزیر صهیونیست به مسجدالاقصیتحلیلگر صهیونیست: باید از جنگ شکست خورده عربستان در یمن عبرت بگیریم

 

سندرز افزود: ائتلاف راستگرای رژیم اسرائیل به رهبری نتانیاهو یک رژیم نژادپرست است.

وی البته از رژیم صهیونیستی به طور کلی دفاع کرد و گفت: من یک فرد ضد اسرائیل نیستم ولی بر این باورم که ایالات متحده باید سطح بازی در روابط خود را با روابط کشورهای خامرمیانه تنظیم و هماهنگ کند.

سندرز اظهار داشت: من ضد اسرائیلی نیستم ولی واقعیت این است که نتانیاهو یک سیاستمدارد راستگرای افراطی است که تصور می کنم رفتار کاملا ناعادلانه ای با فلسطینی ها دارد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فلسطینی از بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط ارتش اسرائیل خبر می‌دهد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابر این گزارش، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رأی داد.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفته بود: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است