Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@06:04:18 GMT

محبوبیت سپاه دوچندان شده است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۰۹۸

محبوبیت سپاه دوچندان شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل و جمعی از معاونین صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به سایر بلاد و کشورهای دنیا،  نقش رسانه ها بویژه رسانه ملی در این زمینه را یادآور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف افشاری نیا، در ادامه اقدامات غیرقانونی و خبیثانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی را محکوم کرد و افزود: سپاه محبوبیت داشت و با این اقدام آمریکایی ها محبوبیت این نهاد انقلابی دوچندان شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، از مدیریت سیل در استان و بسیج امکانات جهت کمک رسانی به مردم و همچنین حضور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مناطق سیل زده شهرستان شوشتر استان خوزستان و همراهی مردم با نهادهای امدادرسان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز با قدردانی از مجموعه صدا و سیمای استان به واسطه همکاری و همراهی با سپاه و بسیج، اعیاد شعبانیه و ایام سراسر نور این ماه را تبریک گفت.

سردار اکبری، افزود: اقدامات بسیار خوب و همچنین انعکاس مطلوب اقدامات و فعالیت های جهادی سپاه و بسیج از سوی مجموعه صدا و سیمای استان ستودنی است.

وی ادامه داد: سپاه از بطن مردم برآمده و در کنار مردم است. هرجایی باری بر زمین مانده باشد، سپاه با کمال افتخار آن کار را به سرانجام می رساند و ما پاسداران خدا را شاکر و سپاسگزاریم که به ما توفیق خدمت به مردم و سربازی ولایت را اعطا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حاشیه سازی های دشمنان انقلاب اسلامی و اقدامات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نمی تواند خدشه ای در اهداف و آرمان های والای انقلابی و ارزش های اسلامی و حرکت در مسیر گام دوم  انقلاب وارد کند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: محبوبیت سپاه صدور انقلاب اسلامی مدیریت سیل خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجتماع خواهند کرد.

این تجمع روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

کد خبر 6088217

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم