Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید ذاکری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرایی شدن برنامه عملیاتی دولت الکترونیک و با هدف تسریع در پاسخگویی به تقاضاهای مردم بدون مراجعه حضوری، افزایش سلامت اداری، کاهش ترافیک‌های شهری، کاهش هزینه‌های مردم و دولت، ایجاد بستری مناسب جهت تحقق خدمات به موقع و غیر حضوری به مخاطبان، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرمهای الکترونیکی، ارائه کد رهگیری خاص به فرد درخواست کننده، دسترسی به مراحل گردش کار و در نهایت ارتقاء سطح رضایتمندی ارباب رجوع میزخدمت الکترونیکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح و قابل دسترسی توسط مردم خوب استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در این میز خدمت تمام خدمات قابل ارائه ارباب رجوع محور این اداره کل که شامل ۲۵ خدمت است عملیاتی و در دسترس همگان قرار دارد.

ذاکری افزود: مردم عزیز استان هرمزگان برای دسترسی به این میز خدمت الکترونیکی به صورت غیر حضوری با ورود به وب سایت الکترونیکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان به آدرس www.hormozgan.frw.org.ir مراجعه و با ورود به سامانه میز خدمت الکترونیک و وارد کردن مشخصات خود به خدمات دسترسی پیدا می‌کند.

وی گفت: با انتخاب هر خدمت مورد نظر، فرایند اجرای کار آن خدمت مورد تقاضا همراه با مدارک مورد نیاز نیز جهت اطلاع مردم عزیز درج شده است که پس از تکمیل فرم تقاضای مورد نظر و ارائه الکترونیکی مدارک مورد نیاز یک کد رهگیری در اختیار متقاضی برای پیگیری‌های بعدی قرار خواهد گرفت که ارباب رجوع با استفاده از کد رهگیری دریافتی می‌تواند مراحل اداری نامه خود را پیگیری نماید و به هیچ عنوان نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اظهار امیدواری کرد: با عملیاتی شدن میز خدمت الکترونیک این اداره کل ضمن تسریع و پاسخگویی به موقع به تقاضاهای ارباب رجوع بتوانیم زمینه رضایتمندی بیشتر هم استانی‌های عزیز را فراهم کنیم.

کد خبر 4597982

منبع: مهر

کلیدواژه: آبخیزداری و منابع طبیعی هرمزگان میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان

عبدالحمید حمزه‌پور  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان  افزود: برای آبرسانی به این شهرها و روستاها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سال گذشته طرح آبرسانی به ۶ شهر و ۱۵۶ روستا در قالب ۶۶ طرح با سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر از جمعیت این استان به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به میزان ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان انجام شد.

حمزه‌پور گفت: جهاد آبرسانی به شهرها و روستاهای به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو بوده که این مهم باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

در حال حاضر سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود؛ از این میزان ۴۰ درصد از طریق چاه‌ها، ۳۵ درصد از طریق آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سدها و بخشی از چشمه‌ها تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر