Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:51:22 GMT

جوش شیرین تنها برای پخت و پز نیست + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۰۲۳

جوش شیرین تنها برای پخت و پز نیست + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، جوش شیرین ماده‌ای غذایی است که معمولاً در پخت و پز به کار می‌رود، اما فیلم زیر استفاده‌های متفاوت آن را آموزش داده است.

ترکیب جوش شیرین با سرکه برای تمیز کردن غذای سوخته در ظرف، خاموش کردن آتش، پاک کردن فرش و موکت رنگ گرفته، حذف بوی نامطبوع از داخل یخچال و از بین بردن لکه‌های داخل فنجان از جمله این کاربردهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: تولید برق با قدرت جریان آب + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ترکیب جوش شیرین و سرکه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه هفته گذشته بود که اظهاراتی جنجالی از اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منتشر شد و این باشگاه را وارد یک حاشیه بزرگ کرد.

او در این اظهارات توخل را متهم به این کرد که روی پیشرفت بازیکنان جوان کار نمی‌کند و بیشتر تمایل به این دارد که از باشگاه بخواهد بازیکنان جدید جذب کنند.

توماس توخل ابتدا پیش از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت به صحبت‌های هوینس پاسخ داد. او گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و درست قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»

با این حال در داخل باشگاه، دیگر اعضای هیئت‌مدیره معتقدند که توخل از صحبت‌های هوینس بسیار عصبانی شده اما خشمش را بروز نداده است. افراد درون باشگاه سعی کردند او را آرام کنند تا پیش از بازی برابر رئال تمرکز بیشتری داشته باشد اما در این امر ناکام بودند.

رابطه بین هوینس و توخل برای چندین ماه متشنج بوده است. افراد در داخل باشگاه تعجب کرده‌اند و سردرگم شده‌اند که چرا هوینس در این برهه زمانی چنین اظهاراتی را بیان کرده است. آیا او با این حرف‌ها می‌خواست خروج توخل را توجیه کند یا قصد داشت بر اهمیت پیشرفت استعدادهای جوانان برای بایرن تأکید کند؟ هیچکس دلیل صحبت‌های هوینس را نمی‌داند و همه نگران هستند که این حواشی بر عملکرد تیم مقابل رئال مادرید تاثیر بگذارد.

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • علت چرخش مچ پا چیست؟