Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس در واکنش به سفر رئیس‌جمهور به استان گفت: صفر درصد از مصوبات سفر قبلی روحانی به کردستان اجرایی شده است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

منصور مرادی عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به اعلام خبر سفر رئیس‌جمهور به استان در روز چهارشنبه هفته جاری و سپس لغو سفر اظهار داشت: سفر روحانی به استان کردستان کاملاً تشریفاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرچه قرار بر این بود این سفر دو هفته قبل و روز چهارشنبه هفته جاری انجام شود اما مدیران استانی تاکنون حاضر نشده‌اند با مجمع نمایندگان کردستان در مجلس جلسه‌ای درباره این سفر تشکیل دهند تا مشکلات مردم را بیان کنیم و حتی نهاد ریاست جمهوری نیز هیچ هماهنگی نکرده بود و همانند دیگر میهمانان ما را نیز دعوت کرده بودند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: سؤال اینجاست که چند پروژه مهم در استان کردستان وجود دارد که افتتاح آن نیاز به حضور رئیس‌جمهور دارد؟؛ چند درصد از مصوبات سفرهای قبلی روحانی به کردستان اجرایی شده است؟

وی با انتقاد از اینکه صفر درصد از اعتبارات و مصوبات سفر قبلی روحانی به کردستان تخصیص و اجرایی شده است، ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور تنها در حد یک سخنرانی برای مردم و کاملاً تشریفاتی است.

رئیس‌جمهور چهارشنبه به استان کردستان سفر می‌کند+برنامه‌هاسنندج| از وعده رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال تا بی‌توجهی دولتمردان به کردستان اختصاصی| سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان لغو شد

لزومی ندارد مردم خطرات جاده را به‌خاطر شنیدن حرف‌های تکراری و کلیشه‌ای روحانی قبول کنند

مرادی گفت: بنده مطلع بودم که مدیران ارشد استانی با مسئولان نهادهای حمایتی شهرستان‌ها تماس گرفته تا بلکه مردم شهرستان‌ها در سخنرانی رئیس‌جمهور حضور پیدا کنند در حالیکه لزومی ندارد که مردم خطرات جاده پر پیچ و خم جاده مریوان و سروآباد را به‌خاطر شنیدن حرف‌های تکراری و کلیشه‌ای روحانی قبول کنند.

وی اظهار کرد: بهتر است رئیس‌جمهور در تهران دستور اتمام هرچه ‌سریع‌تر جاده مریوان-سنندج را صادر کند تا اینکه به استان کردستان سفر کرده و صرفاً مردم را به سخنرانی دعوت کند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس با انتقاد از تیم اقتصادی دولت گفت: آیا رئیس‌جمهور با سفر خود به استان می‌تواند با وجود پتانسیل بالای کشاورزی و مرزها، درصد بالای بیکاری و بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه که مربوط به استان کردستان است را کاهش دهد؟

مرادی بیان کرد: حضور رئیس‌جمهور در استان نه تنها مفید نیست بلکه کاملاً هزینه ایجاد می‌کند چراکه هنوز هیچ اقدامی برای تحقق وعده‌های قبلی مبنی بر توسعه گردشگری، ایجاد اشتغال برای جوانان و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کردستان نکرده است.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند