Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسدود شدن حساب کاربری برخی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اینستاگرام، اظهار داشت: توقع داشتیم که دولت در وهله اول این حرکت را محکوم و سپس اقدام عملی متقابل در برابر آنان انجام می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامی متقابل و جدی از سوی دولتمردان ما در واکنش به این حرکت مدیران اینستاگرام انجام شود، ادامه داد: دولت نباید به رسانه‌های وابسته به آمریکا و انگلیس و شبکه‌های مجازی وابسته به آنها در کشورمان اجازه فعالیت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تصریح کرد: برای مثال شبکه VOA بدترین اهانت‌ها را به مسئولان ما می‌کند و جای تعجب دارد که آزادانه هم به فعالیتشان ادامه می‌دهند.

پورمختار بیان کرد: مسدودسازی فعالیت فرماندهان سپاه و دیگر مقامات ما توسط اینستاگرام در راستای اهداف آمریکاست و دولت باید اقدام عملی کند و نسبت به محدودسازی و مسدود کردن صفحات اینستاگرام دشمنان نظام اقدام کند.

وی افزود: متأسفانه اراده‌ای در دولت وجود ندارد که سرورهای شبکه‌های مجازی خارجی به داخل کشورمان بیاید در حالی که در این باره مصوبه قانونی وجود دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که یا به طور کلی اینستاگرام را فیلتر کند یا آنکه به صورت موردی این اقدام را انجام دهد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت در برابر این موضوع اقدامی نکند، ما در مجلس طرح «الزام دولت به مسدودسازی صفحات مجازی دشمنان نظام» را کلید می زنیم تا در صورتی که آنان اقدامی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان نظام در فضای مجازی کردند، ما هم پاسخی متقابل به آنان دهیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن