Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@23:53:09 GMT

حضور انجمن اولیا و مربیان در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۴۹۳

نورعلی عباسپور با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب در روزهای آینده گفت: انتشارات انجمن اولیا و مربیان سابقه طولانی دارد و در طی سال‌های گذشته چندین بار به‌عنوان ناشر برگزیده انتخاب‌شده است. انجمن اولیا و مربیان تاکنون ۲۸۵ کتاب منتشر کرده است که این کتاب‌ها اغلب در محورهای مشاوره و روانشناسی خانواده بوده است و اساتید صاحب نامی با این انتشارات همکاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال ۹۷، چهل‌وسه کتاب برای انتشار به ما ارجاع شده است که پس از انجام داوری و تطبیق این کتاب‌ها بر اساس استانداردهای انجمن اولیا و مربیان ۱۱ کتاب توانستند تائیدهای لازم را برای چاپ کسب کنند و مابقی کتاب مطابق با معیارهای ما نبودند.

مدیرکل برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء افزود: کتاب‌های تجدید چاپ‌شده انجمن در سال گذشته ۵۰ کتاب بوده است، البته کتاب‌هایی هم هستند که برای بار اول چاپ‌شده‌اند و با استقبال خیلی زیادی مواجه شده‌اند.

عباسپور اظهار کرد: انتشارات انجمن اولیا و مربیان برای چند سال در نمایشگاه کتاب شرکت نکرد اما از سال گذشته مجدداً در این نمایشگاه شرکت می‌کند و امسال هم در غرفه ۲۰۱ در شبستان راهرو ۲۸ در نمایشگاه کتاب حضور دارد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اساتیدی که امسال برای اولین بار کتاب‌هایشان چاپ‌شده است با حضور در غرفه با بازدیدکنندگان گفتگو کرده و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ دهند.

مدیرکل برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء با اشاره به اینکه این انجمن یکی از مراجع انتشار کتاب برای خانواده‌ها درزمینه فرزند پروری و آموزش خانواده است، اظهار کرد: به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا استانداردها و معیارهایی برای کتاب‌هایمان در نظر بگیریم و به همین دلیل تمامی کتاب‌ها بر اساس معیارها، استانداردها و مأموریت‌های انجمن اولیا و مربیان سنجیده می‌شود و در مورد چاپ آن‌ها تصمیم گرفته می‌شود البته از سیاست‌های اخیر ما در انجمن وجود نکات عملی در کتاب‌ها و فاصله گرفتن از بحث‌های تئوریک است تا کتاب‌ها بتوانند راهکارهایی به خانواده‌ها ارائه دهد لذا از حجم کتاب‌ها کاسته‌ایم و توجه کرده‌ایم که کتاب‌ها طوری باشد که به سنین مختلف توجه کرده باشد و خانواده‌ها با فرزندان در سن‌های مختلف بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

وی از برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی شورای کتاب در انجمن اولیا و مربیان خبر داد و اظهار کرد: باوجود شورای کتاب نیازسنجی‌های دقیق‌تری برای ارزیابی نیازهای خانواده‌ها در حوزه ارتباط با فرزندانشان صورت می‌گیرد لذا بر این اساس کتاب‌های جدید برای چاپ آماده می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب خانواده خانواده روانشناسی نمایشگاه کتاب انجمن انجمن اولیا و مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد