Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:16:33 GMT

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در ارومیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۵۲۵

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در ارومیه آغاز شد

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: اردوی تیم ملی فرنگی نوجوانان کشور از امروز /سه شنبه/ به میزبانی ارومیه آغاز شد.

کامل محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با هدایت فرشاد علیزاده، از سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در خانه کشتی ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 10 فرنگی کار و 2 مربی استان نیز در تمرینات تیم ملی نوجوانان حاضر می شوند، بیان کرد: در این اردو کشتی گیران نوجوانی از استان های گیلان، قم، خوزستان، فارس، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، البرز، تهران و توابع تهران در وزن های 11 گانه حضور دارند.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی زناب، محمدمهدی جواهری و رامین احمدی، در 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی، علی حاجی وند نورایی و طارق غبیشاوی، در 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی، علی رضا قناعتی و فردین کهرازه، در 55 کیلوگرم فرید سیرتی مقدم، سجاد عباس پور و احمد نجفی، در 60 کیلوگرم سید دانیال سهرابی، امیرحسین زرین کمر، امیر عبدی و ایمان محمدی، در 65 کیلوگرم حجت رضایی، جبار کاویان و محمد امین جبالی فر به این اردو دعوت شدند.
محمدزاده افزود: همچنین در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی، علی عزیزی و علی رضا دیناروند، در 80 کیلوگرم مسعود کاووسی، کامران ارقش و آریا نامجو، در 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده، رامین کریمی و سید حمید افتخاری و در 110 کیلوگرم عرفان نجفی، هادی شکری و مهدی موسی شعار دیگر فرنگی کاران دعوت شده به اردو هستند.
به گزارش ایرنا عبدالکریم کاکاحاجی، طیب حیدری، محمد خزایی پول، مهرداد کاظمی و یک مربی به معرفی هیات کشتی خوزستان به عنوان مربیان و سید موسی طباطبایی سرپرستی این اردو را بر عهده دارند.
هفته گذشته «مهدی مصطفی زاده» ورزشکار نونهال به همراه «علی نژادرضا» یکی از مربی بومی استان به اردوی بسترسازی تیم ملی آزاد کشور در اردبیل دعوت شد.
اوایل بهمن ماه سال گذشته آزادکاران نوجوان آذربایجان غربی با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی رقابت های گروه سه قهرمانی کشور به جمع تیم های حاضر در گروه 2 کشور راه یافتند.
اسفند ماه گذشته «امین مرادخانی» فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم ارومیه ای مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت؛
بهمن ماه گذشته «نیما پاشایی» فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم استان در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان که در مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران برگزار شد حضور داشت.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فرنگي اردوي نوجوانان اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، با دعوت سرمربی تیم ملی محمدمهدی زارعی به اردوی تیم ملی گلبال ایران که خود را برای مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ آماده می کند دعوت شد.

این اردو که ششمین ششمین مرحله اردوی تیم ملی گلبال آقایان نابینا و کم بینای کشور است ۱۶ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این اردو در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار میشود.

کد خبر 6093791

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد