Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سیف الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت : متولی تامین بدنه کارت‌های ملی شرکت چاپخانه دولتی ایران است که این شرکت در حال حاضر مشغول تراشه گذاری کارت‌های ملی است.

وی ادامه داد: بدنه کارت‌های ملی توسط شرکت چاپخانه دولتی ایران ساخته شده است و پس از تراشه گذاری تحویل سازمان ثبت احوال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمان دقیق از سرگیری صدور و تحویل کارت‌های ملی جدید مشخص نیست گفت: سازمان ثبت احوال کشور طبق وعده شرکت چاپخانه دولتی ایران پایان سال ۹۷ را زمان تحویل کارت‌های ملی جدید اعلام کرد. اما از آنجایی که وعده چاپخانه دولتی در تولید این کارت‌ها تا پایان سال قبل محقق نشد، سازمان ثبت احوال از اعلام زمان جدید خودداری خواهد کرد.

ابوترابی با بیان اینکه تعدادی کارت ملی برای موارد خاص ذخیره شده است گفت: برای افرادی که در آستانه ۱۵ سالگی قرار دارند و یا افرادی که کارت ملی آن‌ها به هر علت مفقود شده است از کارت‌های ذخیره شده، کارت ملی جدید صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر کسی در حال حاضر کارت ملی هوشمند خود را گم کند برای او از ذخیره قبلی، کارت جدید صادر می‌شود، اما اگر کارت ملی فرد قدیمی باشد در صورت مفقودی، کارت جدیدی برای او صادر نمی‌شود و تنها یک برگه جهت شناسایی و احراز هویت به او تحویل داده خواهد شد.

ابوترابی گفت: این روند تا زمان تحویل کارت‌های جدید توسط شرکت چاپخانه دولتی ایران ادامه دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 کارت ملی هوشمند سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور تامین بدنه کارت‌های ملی تراشه گذاری چاپخانه دولتی ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور تراشه گذاری چاپخانه دولتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی