Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@12:35:30 GMT

لغو سفر رئیس‌جمهور به کردستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۸۱۸

لغو سفر رئیس‌جمهور به کردستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در حالیکه قرار شد رئیس جمهور در فروردین‌ماه امسال به کردستان سفر کند، آن زمان کنسل و به فردا (چهارشنبه ۴ اردیبهشت) موکول شد که دقایقی قبل و برای دومین بار اعلام شد که سفر لغو شده است.

جدای از اینکه چند روز پیش، سفر رئیس جمهور به کردستان برای روز چهارشنبه قطعی اعلام شده بود، سطح شهر سنندج هم با بنر‌های اطلاع‌رسانی، خیرمقدم به رئیس دولت و دعوت از مردم برای استقبال از آقای روحانی پُر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کردستان در جلسه شورای اداری استان در روز گذشته گفت: علیرغم همه محدودیت‌های مالی، تصمیمات بسیار خوبی برای کردستان گرفته شده که خود دکتر روحانی آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

بهمن مرادنیا افزود: با توجه به مصوبات قبل از سفر می‌توانم بگویم با سفر رئیس جمهور، قطار توسعه کردستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

براساس آنچه در فضای مجازی، گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد، سفر رئیس جمهوری به کردستان به دلیل برنامه پیش‌بینی نشده لغو شده است.

انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم ملی والیبال کشورمان امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. این تمرین امروز یک میهمان ویژه داشت. سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در تمرین امروز حضور پیدا کرد و نظاره گر تمرین ملی پوشان بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم