Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:41:06 GMT

رونمایی از تلویزیون ۹۸ اینچی سونی با قیمت ۷۰ هزار دلار

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۸۶۶

رونمایی از تلویزیون ۹۸ اینچی سونی با قیمت ۷۰ هزار دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مدل ۸۵ اینچی این تلویزیون‌ها از سری Z۹G برابر با ۱۳ هزار دلار قیمت گذاری شده است. سامسونگ هم چندی قبل یک تلویزیون بزرگ ۹۸ اینچی عرضه کرده بود که Q۹۰۰ نام داشته و ۱۰۰ هزار دلار قیمت داشت.

دقت همه این تلویزیون‌ها ۸K یا ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل است. البته باید توجه داشت تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی که با چنین کیفیتی در دسترس عموم هستند، بسیار اندک است و همین امر انگیزه برای خرید چنین تلویزیون‌هایی را حتی در میان اقشار مرفه کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونی برای جلب رضایت افرادی که قادر به پرداخت چنین مبالغی نیستند، تلویزیون‌های تازه دیگری با دقت ۴K هم عرضه کرده است. تلویزیون ۵۵ اینچی A۹G OLED با قیمت ۳۵۰۰ دلار عرضه شده و مدل ۷۷ اینچی ان هم ۸۰۰۰ دلار قیمت دارد. این تلویزیون‌ها مجهز به پردازنده قدرتمند icture Processor X۱ Ultimate هستند.

پشتیبانی کامل از خدمات نتفلیکس، فناوری ارتقای صوتی و بصری IMAX Enhanced و سرویس‌های ایرپلی ۲ و هوم کیت اپل از جمله دیگر مزایای این تلویزیون هاست.

کد خبر 4598089

منبع: مهر

کلیدواژه: تلویزیون دیجیتال شرکت سونی نمایشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است