Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@09:24:12 GMT

زلاتکو کرانچار ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۵۱۵

زلاتکو کرانچار ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از این جلسه گزارش کمیته فنی در مورد نحوه عملکرد تیم امید در بازی های مقدماتی المپیک گروه c در تهران ارایه شد اما پیشنهادی از سوی اعضای کمیته فنی در مورد برکناری کرانچار ارایه نشد و اعضای هیات رییسه هم چنین بر حمایت از تیم امید در ادامه بازی ها تاکید کردند. این در حالی است که پیش از این جلسه اعضای کمیته فنی از عملکرد کرانچار در تیم امید گلایه کردند و در مصاحبه با رسانه ها از برکناری کرانچار حرف زدند که یکی از این اعضاء حسین کلانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کرانچار تا پایان بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و در صورتی که تیم امید را راهی المپیک کند دراین بازی ها نیز روی نیمکت تیم ایران خواهد نشست. فدراسیون فوتبال در صورتی که بخواهد قرارداد کرانچار را یک طرفه فسخ کند باید 350 هزار دلار غرامت به این مربی کروات پرداخت کند. البته این احتمال وجود دارد در روزهای آتی با ادامه حضور کرانچار در تیم امید تغییراتی در کادر فنی صورت گیرد و دستیاران جدیدی به کادر فنی تیم امید اضافه شوند. این امر به راحتی امکان پذیر است زیرا هیچ یک از دستیاران کرانچار شرط فسخ قرارداد ندارند.

تیم امید اردوی بعدی خود را خرداد ماه آغاز خواهد کرد. بعد از پایان بازی های لیگ برتر. کرانچار برنامه های آماده سازی تیم امید در ادامه مسیر را به کمیته فنی ارایه داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پیش از این به عنوان بازیکنی سر به زیر و بی حاشیه شناخته می‌شد، این فصل در تقابل کامل و جدی با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار داشته و حالا بعد از پایان بازی با سرخپوشان نیز این دوئل را ادامه می‌دهد.

بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه طولانی در میکسدزون، این بار او آتش درگیری خود را با یک پست در صفحه شخصی خود شعله‌ور کرد و واکنش هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دستهای ناپاک" او در میکسدزون نیز گفت که سپاهان باید در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد.

با این حال قسمت جنجالی کپشن پست بازیکن چپ‌پای سپاهان در ادامه و جایی است که می‌نویسد: "تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان."

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این بازی با نمایش فشرده به دنبال کسب یک امتیاز بود و حالا امید نورافکن نیز نوشته که از ناکامی پرسپولیس خوشحال شده است.

سپاهان در صورت کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و باتوجه به توقف استقلال، فرصت این را داشت که به صدر جدول برسد و فاصله خود را با استقلال کمتر کند اما این فرصت طلایی برای شاگردان مورایس فعلا از دست رفته است.

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی