Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کروات می داند تیمش کار آسانی در جام حذفی آلمان نخواهد داشت.

طرفداری- تیم های بایرن مونیخ و وردربرمن فردا در چارچوب دی اف بی پوکال مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به نقل از بیلد، نیکو کواچ، سرمربی باواریایی ها در خصوص وضعیت تیمش گفت:

هامس و هوملس با تیم تمرین کردند. نویر و روبن هنوز نمی توانند بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید آلابا نیز به صورت فردی تمرین کرد.

وی در خصوص بازی اخیر تیمش مقابل وردربرمن تصریح کرد:

نیمه اول به دلیل شرایط آب و هوایی خوب نبود. نیمه دوم بهتر شدیم. ناراحت کننده بود نتوانستیم از تعویض ها و تغییرات مان بهره ببریم ولی مهم ترین مسئله این بود سه امتیاز را کسب کردیم. بازی چهارشنبه کاملا متفاوت خواهد بود. این مسابقه در زمین برمن بوده و آنها نیز پس از مدتی طولانی راهی به مراحل بالای جام حذفی رسیده اند. بنابراین تمامی آنها می خواهند پیروز شوند ولی ما نیز بایرن مونیخ هستیم و می خواهیم قهرمان این رقابت ها شویم.

کواچ در مورد آرین روبت افزود:

با آرین صحبت کرده ام. او وضعیت بهتری دارد و شرایط مثبت پیش می رود. نمی خواهد عجله ای در خصوص او کنم ولی در هر حال او خوشحال است و شرایطش به خوبی پیش می رود.

سرمربی کروات در مورد رناتو سانچز اضافه کرد:

وضعیت برای رناتو سخت بوده است. در حال حاضر او بخشی از تیم ماست و باید برای رسیدن به اهداف، به تیم کمک کند. در پایان فصل ما کنار هم می نشینیم و در خصوص آینده بحث خواهیم کرد. تیم شرایط خوبی دارد و نتیجه می گیرد. او باید منتظر شرایطی باشد که برای کمک به تیم به زمین بیاید.

او در خصوص گورتسکا تصریح کرد:

لئون در فصل جاری بازی های زیادی انجام داده و پیشرفت خوبی داشته است. من او و هامس را به دلیل مسائل تاکتیکی مقابل دورتموند بازی ندادم و ما 5-0 بردیم. چرا باید تغییر ایجاد کنم؟ می دانم این برای آنها آسان نیست ولی برای من نیز به همین شکل است. این نشان دهنده کیفیت بایرن مونیخ است.

کواچ در مورد دی اف بی پوکل اضافه کرد:

مسیر رسیدن به قهرمانی کوتاه است ولی اصلا آسان نیست. هدف مان قهرمانی است و می خواهیم برای آن بجنگیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

آیا مدافع - هافبک پرتغالی بایرن مونیخ بازی مقابل رئال مادرید را از دست داد؟

طرفداری | در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند.

رافائل گریرو هافبک و مدافع چپ 30 ساله بایرن مونیخ امروز و در دیدار مقابل اشتوتگارت از ابتدا در ترکیب تیم توماس توخل قرار گرفت اما تنها پس از 17 دقیقه بازی در ترکیب بایرن در این مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض و جای خودش را به لئون گورتسکا داد تا حال حضور او در بازی مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. گریرو با توجه به پستی که در بایرن بازی می‌کند یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب این فصل تیم توخل بود و او در 27 بازی خود در این فصل آمار 3 گل و 2 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس