Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@02:53:48 GMT

جدال دو نماینده ایران در لیگ فوتبال قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۶۹۶

دو نماینده دیگر کشورمان امروز در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان به میدان می روند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی این رقابتها، در گروه ای ذوب آهن ایران صدرنشین گروه از ساعت 20 در فولادشهر اصفهان میزبان الوصل امارات تیم رده سوم جدول است.
بازی رفت دو تیم با برتری 3 - 1 ذوب آهن همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الزوراء عراق و النصر عربستان هم دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند.
در گروه سی از ساعت 19 و 30 دقیقه استقلال دیگر نماینده ایران در ابوظبی میهمان تیم صدرنشین الهلال عربستان است و در دیگر دیدار العین امارات پذیرای الدحیل قطر خواهد بود.

در همین چارچوب دیشب در گروه دی، تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در دوبی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 به 1 الاهلی به پایان رسید. هر دو گل الاهلی را عمر السوما بثمررساند و تک گل پرسپولیس را شجاع خلیل زاده وارد دروازه حریف کرد. پرسپولیس با این نتیجه چهار امتیازی باقی ماند و در رده چهارم گروه دی ایستاد.  در دیگر دیدار این گروه السد قطر 2 به 1 پاختاکور ازبکستان را شکست داد و با 7  امتیاز در صدر جدول جای گرفت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ آسیا استقلال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال