Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:26:30 GMT

تسخیر تیم ملی والیبال ساحلی توسط گلستانی ها

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۷۲۵

تسخیر تیم ملی والیبال ساحلی توسط گلستانی ها

گرگان ـ ایرنا ـ رییس هیات والیبال گلستان گفت که همه دعوت شدگان مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا گلستانی ها هستند.

عیسی سنگدوینی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این اردو از چهارم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون والیبال آغاز می شود و هر 4 ملی پوش دعوت شده را گلستانی ها با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی در تیم ملی الف و رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی در تیم ملی ب تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوریکه تمام اعضای تیم های اعزامی از کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.
ایران تاکنون 2 بار در سال های 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان آسیا شد.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ساحلي تيم ملي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد

بهزاد سالمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دور برگشت این رقابت ها با شرکت ۷ تیم و با حضور محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد .

وی خاطرنشان کرد: با انجام ۴۲ بازی در مجموع رفت وبرگشت تیم اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان اردبیل بیان کرد: در این رقابت ها بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اردبیل تعلق گرفت.

سالمی ادامه داد: مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران نیز با ۸۴ گل به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم های اردبیل و مناطق نفت خیز جنوب جواز حضور در لیگ برتر گلبال را به دست آوردند.

کد خبر 6096013

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه