Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:02:55 GMT

دانشگاهیان اتریشی از تاسیسات بندری بوشهر دیدن کردند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۹۳۴

دانشگاهیان اتریشی از تاسیسات بندری بوشهر دیدن کردند

بوشهر-ایرنا- 30 نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه فنی وین (TU Wien) اتریش روز سه شنبه از تاسیسات و عملیات دریایی و بندری بوشهر دیدن کردند.

به گزارش ایرنا، سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دراین ارتباط روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این بازدید علمی برای هوشمند سازی بندر بوشهر و تعامل هر چه بیشتر و بهتر با دانشگاه های داخلی و خارجی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی نوبرانی افزود: در این بازدید علمی دانشجویان با حضور در برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر از نزدیک با موقعیت بندر بوشهر و نحوه انجام عملیات های دریایی و بندری آشنا شدند.
دانشگاه فنی وین یا دانشگاه صنعتی وین بزرگترین دانشگاه و مرکز پژوهشی کشور اتریش در رشته‌های فنی و مهندسی است که در رتبه ‌بندی دانشگاه‌های فنی و مهندسی جهان در رتبه 81 قرار گرفته است.
هیات دانشگاهی اتریش با هدف حضور در رویداد بین المللی شناخت معماری و تجربه زیست شهری از ابتدای هفته جاری وارد بوشهر شدند.
در حاشیه این رویداد علاوه بر تاسیسات بندری، بازدید از شهر جدید عالیشهر، بافت قدیم بوشهر، عمارت ها و موزه های این بندر برای آنها پیش بینی شده است.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بندر بوشهر اتريش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیان پهلوان‌افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در مراسم تجلیل از شهدای دانشجوی این واحد دانشگاهی زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا در جامعه به‌ویژه مراکز علمی و دانشگاهی را ضرورت برشمرد و اظهار کرد: ذهن خاکیان از درک عمیق مفاهیم بلندی که در وصف شهدا آمده عاجز و ناتوان است به تعبیر آیه شریف قرآنی شهدا نزد پروردگار خود به ارتزاق می‌پردازند که این نکته بیانگر ارتباط عمیق شهید با ذات حضرت حق‌تعالی است.

وی با تجلیل از ایثارگری‌ها و رشادت‌های خالصانه شهیدان دانشگاهی عنوان کرد: شهدای دانشجو مایه آبرو و افتخار دانشگاه و دانشگاهیان هستند که با بصیرت مثال‌زدنی و از روی اعتقاد خود از پشت میز‌های درس به خاک‌ریز‌ها رفتند تا به دنیا نشان دهند که دانشجویان این مرزوبوم تا پای جان بر سر آرمان‌ها و اهداف مقدس خود می‌ایستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به ۶ شهید دانشجو در این واحد دانشگاهی بیان کرد: شهیدان دانشجو کسانی هستند که با احساس مسئولیتی که داشتند از همه دلبستگی‌های دنیوی و شور و شعف عالم جوانی دل کندند و برای هم‌سالان و هم‌وطنان خود امنیت و آرامش را ایجاد کردند.

پهلوان‌افشاری گفت:‌ یکی از رسالت‌های مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن و طنین‌انداز کردن رایحه دل‌انگیز شهدا در فضای دانشگاهی است بر همین اساس بر خود فرض می‌دانیم تا با تجلیل و تکریم از خانواده شهدا با شهیدان تجدیدعهد کرده و یاد شهدا را به‌صورت علمی در محیط‌های دانشگاهی زنده نگه‌داریم.

به گزارش آنا،‌ دانشجویان شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک عبارتند از: شهید ولی‌الله قمی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت پنجم مرداد ۱۳۶۷ عملیات مرصاد)، شهید عابدین هداوند خانی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت۲۴ دی ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۵)، شهیده منصوره تاجیک رشته آموزش زبان انگلیسی (تاریخ شهادت۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ دیاله عراق- انتحاری)، شهید حسین حسین زاده دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت۳۰ دی ۱۳۹۵ حادثه پلاسکو)، شهید سجاد زبرجدی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت هفتم مهر ۱۳۹۵ حلب سوریه)، شهید سعید خواجه صالحانی دانشجوی رشته برق صنعتی (تاریخ شهادت چهارم فروردین ۱۳۹۶ قمحانه سوریه)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟