Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:47:00 GMT

وزارت اطلاعات گام های بلندی برای امنیت ایران برداشته است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۱۰۵

وزارت اطلاعات گام های بلندی برای امنیت ایران برداشته است

زنجان – ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: وزارت اطلاعات در چهل سال گذشته گام های بلندی برای حفظ و امنیت جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری استان زنجان که روز شنه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل اطلاعات استان ضمن تبریک هفته سربازان گمنان امام زمان (عج) افزود: از افتخارات وزارت اطلاعات همین بس که مزین به سربازان گمنام این امام همام هستند لذا مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش نیروهای این وزارتخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امروز ملت ایران برای داشتن امنیت داخلی، خارجی، موضوعات اجتماعی و بین المللی افتخار می کند و همه باید به این اقتدار و توانمندی ها افتخار کنیم.
رئیس کل دادگستری استان زنجان، از ویژگی های ارزشمند نیروهای اطلاعات را خدمت بی ادعا و خالصانه و از همه مهمتر گمنامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این خصوصیت بارز است که ارزش و قداست کار را مضاعف می کند.
صادقی نیارکی بر تعامل و همکاری صمیمانه مجموعه دستگاه قضایی و اداره اطلاعات استان زنجان تاکید و اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه همراهی و همدلی بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف در استان وجود دارد، زیرا اثر گذاری و نتیجه اقدامات این دو نهاد بسیار با اهمیت است.
این مسئول با تاکید بر حمایت مجموعه دستگاه قضایی استان از سیاست ها و برنامه های خاطرنشان کرد: در تحقق این مساله و در صورت نیاز به دستور قضایی ما آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.
مدیرکل اطلاعات استان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از رئیس کل دادگستری و هیات همراه بر تعامل و همکاری دو مجموعه برای رسیدن به اهداف و انجام وظایف به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.
9505/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اداره اطلاعات امنيت كشور سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان