Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:36:04 GMT

میزان صید در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۲۳۰

میزان صید در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به توسعه فعالیت‌های صیادی در استان، گفت: ارزش اقتصادی ماهیان پره مازندران ۲۲۰ درصد رشد یافت. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

ولی اله محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: صیادان پره مازندرانی در سال گذشته، هفت  هزار تن ماهیان استخوانی صید کرده که نسبت به مدت مشابه فصل صید قبل از لحاظ وزن 175 درصد و از لحاظ ارزش اقتصادی 220 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 44 فروند شناور کیلکا گیر در سال 97 بیش از 18 هزار تن ماهی کیلکا را  صید و جهت مصرف انسانی و تبدیل به پودر و خوراک آبزیان روانه بازار کردند.

محمدزاده، سرانه صید هر شناور را  بیش از420 اعلام کرد و گفت: این میزان صید در مقایسه با سال 96 از لحاظ وزنی 20 درصد و از نظر ارزش اقتصادی بیش از 160 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

10 تن ماهی قاچاق توسط ماموران انتظامی در چابهار کشف شد«شاه‌ماهی» شدن امیر جدیدی و چند خبر دیگر از تئاترسیل 442 میلیارد ریال به مزارع پرورش ماهی گلستان خسارت وارد کرد

مدیرکل شیلات مازندران به تلاش شیلات استان برای بازسازی ذخایر آبزیان دریا با مشارکت جامعه صیادی اشاره و تصریح کرد: امسال مشارکت جامعه صیادی در بحث تکثیر و رهاسازی بچه ماهی برای بازسازی ذخایر دریا بسیار خوب و گسترده بوده  و در کنار شیلات استان برای تکثیر نیمه مصنوعی، با استفاده از فضای مناسب جایگاه‌های پره نسبت به ایجاد استخر برای تکثیر طبیعی اقدام که تلاش آنان رونق صید را در سال‌های آینده بدنبال خواهد داشت.

محمدزاده، پیگیری مطالبات بحق جامعه صیادی را برای کاهش نرخ بیمه از27  به 17 درصد، سخت وزیان آوربودن شغل و تعدیل وا قتصادی کردن فعالیت جامعه صیادی با همکاری استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید

بانک مرکزی به تازگی در پاسخ به ادعای یک رسانه درباره میزان تورم، جزئیاتی از روند این شاخص در سال گذشته و آخرین وضعیت آن در فروردین امسال ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، در متنی که بانک مرکزی منتشر کرده، آمده است: بر اساس آمار بانک مرکزی تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالا‌ها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

توضیحات بانک مرکزی نشان می‌دهد نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه در پایان فروردین امسال به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

هفته گذشته نیز مرکز آمار از کاهش تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۰.۹ درصد در پایان فروردین ماه خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت