Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سري سوم کمک‌هاي بانک‌پاسارگاد حاوي 900 قلم لوازم خانگي، بين هم‌ميهنان سيل‌زده در استان گلستان توزيع شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين بانک در راستاي برنامه بلندمدت خود براي کمک به مناطق سيل‌زده کشور و طبق تصويب ستاد پشتيباني اين بانک که به همين منظور تشکيل شده‌است، در اقدامي ديگر 900 قلم انواع لوازم خانگي شامل 400 دستگاه تلويزيون‌ و 500 دستگاه اجاق گاز را براي توزيع در استان گلستان به استانداري و کميته امداد تحويل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌هاي اين بانک به مناطق سيل‌زده همچنان ادامه خواهد داشت.
بر اساس اين خبر، اسماعيل دوستي عضو هيأت‌عامل بانک‌ و همراهان وي نيز در ديدار با آيت‌الله سيدکاظم نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان و امام‌جمعه گرگان، مهندس غراوي استاندارگلستان و جمعي از مسئولان منطقه، از نزديک در جريان مشکلات و چالش‌هاي ايجاد شده ناشي از سيل قرار گرفتند. همچنين در سفر اخير نمايندگان بانک‌پاسارگاد به مناطق سيل‌زده و در راستاي برنامه اساسي اين بانک، چند مدرسه آسيب‌ديده در منطقه شناسايي شد که امر احداث آنها به‌زودي آغاز خواهد شد.
پيش از اين نيز بانک‌پاسارگاد علاوه بر اختصاص حداقل يک روز حقوق سرمايه‌انساني به اين امر خطير و اهداي نقدي مبلغ 10 ميليارد ريال، 250 هزار بطري آب و 1350 تخته پتو به استان‌هاي لرستان و ايلام ارسال کرده‌بود و نسبت به ساخت مدارس آسيب‌ديده در اثر سيل نيز مشارکت خواهد کرد.
بانک‌پاسارگاد در سال جاري، کمک به هم‌وطنان سيل‌زده کشور را از اصلي‌ترين برنامه‌هاي خود مي‌‌داند و براي رفع کامل مشکلات و بازگشت هم‌وطنان به زندگي عادي، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد بود.










-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد واحدیان ابوترابی رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، گفت: در نخستین ماه سال جاری، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹/۴ درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را دلیل افزایش مصرف عنوان کرد و افزود: میزان مصرف سوخت هوایی در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۸/۹ درصد رشد داشته است. در ماه یاد شده روزانه به حدود ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور سوخت‌رسانی شده است.

کد خبر 6097499 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود