Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:06:36 GMT

فعالیت ۱۸ پایگاه طرح سبک زندگی اسلامی در زنجان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۴۷۸

فعالیت ۱۸ پایگاه طرح سبک زندگی اسلامی در زنجان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت ۱۸ پایگاه سبک زندگی اسلامی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری گفت: در حال حاضر 18 پایگاه سبک زندگی اسلامی با محوریت پیگیری از طلاق رسمی، عاطفی و عفاف گرایی در زنجان فعالیت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: این پایگاه ها در قالب 306 ساعت آموزش و در مدت 1 ماه به طور منسجم و منظم فعالیت خواهند داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان هدف از تشکیل پایگاه های طرح جامع سبک زندگی اسلامی را اصلاح و تعمیق پبوند های عاطفی در خانواده ، خود باوری ، وجدان کاری ، اصلاح سبک زندگی و اهتمام به تحکیم بنیان خانواده و تقویت و ارتقاء امنیت اخلاقی و روانی و کاهش آسیبهای فردی و اجتماعی  دانست.

 

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه پایگاه های طرح جامع سبک زندگی اسلامی عمدتا در مناطق محروم و آسیب پذیر تشکیل شده است افزود: زندگی به سبک اسلام ناب محمدی کلید تمام مشکلات اجتماعی از جمله طلاق است.

 

وی اظهار کرد: اساتید حاضر در این پایگاه ها از اساتید توانمند و آگاه در حوزه آموزه های دینی و مسائل اجتماعی به شمار میآیند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: طرح جامع سبک زندگی اسلامی برای عمومی مردم برگزار می شود.

 

گفتنی است پیش از این نیز طرح جامع سبک زندگی اسلامی در 55 پایگاه فرهنگی با موضوع رساله حقوقی امام سجاد (ع) برگزار می شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اردبیل سپاه آذربایجان غربی سیل مقام معظم رهبری تحکیم بنیان خانواده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان سبک زندگی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش