Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مقامات نظامی سریلانکا روز سه شنبه اعلام کردند که در پی حملات تروریستی دو روز گذشته در این کشور یک شهروند خود را که تباری سوری دارد؛بازداشت کرده است.

به گزارش ایرنا، در مصاحبه ای که سه مقام نظامی و دولتی سریلانکا با رویترز داشته اند به این خبرگزاری گفتند که یک شهروند سوری به عنوان مظنون اصلی حملات تروریستی به کلیساهای کلمبو بازداشت شده واکنون تحت بازجویی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال حمله تروریستی به کلیساهای شهر کلمبو پایتخت سریلانکا در روز های یکشنبه گذشته تا کنون 310 تن جان خود را از دست داده اند و نزدیک به 500 تن دیگر زخمی شده‌اند.
هدف انفجارها، کلیساها و هتل‌های محل اقامت خارجیان عنوان ‌شده و تقریباً شش انفجار نخست از مجموع هشت انفجاری که رخ داد هم ‌زمان بود.
تا کنون هیچ گروه یا شخصی مسئولیت این حملات تروریستی را بر عهده نگرفته است.
«راجیتا سناراتنه» سخنگوی کابینه سریلانکا اعلام کرد این انفجارها با حمایت شبکه‌ای بین‌المللی انجام شده است.
وی در این باره افزود: باور نمی‌کنیم این حملات از سوی گروهی محدود به سریلانکا انجام شده باشد. باید پای شبکه‌ای بین‌المللی در میان باشد که این حملات بدون حمایت آنها موفق نمی‌شد.
این در حالی است که وزارت بهداشت سریلانکا می‌گوید گروه «جماعت توحید» که یک گروه شبه نظامی داخلی است عامل حملات دو روز گذشته به کلیساها و هتل‌های این کشور است، این گروه با صدور اطلاعیه ای در فضای مجازی این اتهام را رد کرده است.
آساق**9473**1104**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سريلانكا شهروند سوري حملات تروريستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، آرتی نوشت: تلویزیون اسرائیل گزارش داده است: «صباح عبدالسلام هنیه» خواهر اسماعیل هنیه آزاد شد و در منزل خود در بئر السبع تحت حصر خانگی قرار گرفت.

نیروهای اسرائیلی صباح عبدالسلام هنیه را ماه گذشته به «ظن ارتباط با حماس و ترغیب به ارتکاب اقدامات تروریستی در اسرائیل» بازداشت کرد.

براساس اعلام تلوزیون اسرائیل، خواهر اسماعیل هنیه پس از تشکیل کیفر خواست علیه وی به اتهام «حمایت از تروریسم و ارتباط با گروههای تروریستی» آزاد و در خانه اش در بئرالسبع تحت حصر خانگی قرار گرفت.

گفتنی است اول آوریل گذشته نیروهای اسرائیلی وارد خانه صباح عبدالسلام ۵۷ ساله شدند و او را بازداشت کردند. ارتش اسرائیل مدعی شده بود که در خانه او «اسنادی را پیدا کرده است که ارتباط او با اقدامات ضد امنیتیی خطرناک را اثبات می کند.»

کد خبر 848874 منبع: شفقنا برچسب‌ها فلسطین - اسماعیل هنیه اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه