Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:59:21 GMT

مدیریت واحد مانع از هدررفت سرمایه در استان کرمانشاه شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۱۰۵

مدیریت واحد مانع از هدررفت سرمایه در استان کرمانشاه شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه یکی از تجربیات موفق استان در بحران سیل اخیر را مدیریت واحد و جلوگیری از هدررفت سرمایه دانست و گفت: تمام اختیارات و برنامه ریزی ها در قبل از بحران، حین بحران و بازسازی با مدیریت واحد و ریاست استاندار بود.

به گزارش ایرنا؛ مهرداد سالاری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور اساتید دانشگاه دفاع ملی در سرسرای تدبیر استانداری، افزود: در سیل های اخیر و زلزله های قبلی، وزارتخانه ها و مدیران کشوری برای مدیریت امور وارد استان ها می شدند که باعث تداخل کاری می شد اما در استان ما مدیریت واحد سبب شناسایی درست نیازها می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: وزرا با هماهنگی و مدیریت استاندار از طریق ادارات کل خود در استان اقدام می کردند و خدمات ملی از طریق ایشان وارد استان می شد که این موضوع سبب جلوگیری حداکثری از پرت و هدر رفتن سرمایه می شد.
سالاری افزود: نیروهای نظامی و انتظامی با مدیریت استان هماهنگی و همکاری لازم داشتند که این باعث شد کارها با انرژی پیش برود.
وی اظهار داشت: در زمینه بهداشت خوشبختانه مشکلات بهداشتی و بیماری نداشتیم و پیشگیری های لازم و برنامه ریزی های خوبی صورت گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بارگذاری طرح های جامع و نقاط جمعیتی و دارای اهمیت باید بر مبنای نقشه های مخاطرت باشد.
سالاری تاکید کرد که از ساخت و ساز های غیرمجاز در بستر رودخانه ها باید بطور جدی جلوگیری شود.
وی نسخه های محلی برای مدیریت بحران را لازم دانست و اظهار داشت: در کنار دستورالعمل ها و آیین نامه های ملی، نسخه های محلی برای مدیریت بحران لازم و ضروری است.
ارشد نظامی ارتش در غرب کشور نیز در این نشست گفت: کرمانشاه با مدیریت مقتدر آقای بازوند بحران سیل را با موفقیت پشت سر گذاشت.
امیر فرهاد آریان فر اظهار داشت: مهندس بازوند یک استاندار قوی و مقتدر، پرتلاش، پرتوان و آینده نگر است که همراه با معاونین قوی و مدیران پا به رکاب، سیل اخیر را به خوبی مدیریت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
او گفت: مدیریت سیل در کرمانشاه در مقایسه با استان های دیگر، بسیار بهتر بود و به عنوان یک استان برتر در مدیریت بحران شناخته شد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 معاون استاندار مديريت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز