Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:21:27 GMT

غرق شدن یک چوپان در فسا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۲۱۰

غرق شدن یک چوپان در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از غرق شدن یک چوپان 37 ساله در کوه‌های فدشکویه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ فرج رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن یک فرد در کوه‌های فدشکویه، ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی به استناد گزارش ماموران پلیس گفت: در این حادثه فرد 37 ساله‌ای که وظیفه چوپانی را عهده دار بوده و از ناحیه پا نیز دچار مشکل بوده است، درون یک چاله آب سقوط و فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با بیان اینکه جسد این فرد بلافاصله توسط نیروهای امدادی به پزشک قانونی منتقل شد، گفت: شهروندان در هنگام بارندگی و بارش برف حتی الامکان از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها، کانال ها، کوه ها و ... خودداری کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!

عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز
  • استوری عجیب هادی چوپان درمورد روز شیراز + عکس
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت