Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با حضور در اداره کل راه آهن اراک با سرپرست اداره کل و بسیجیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اراک، سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری و سرگرد روشنی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر شهرستان اراک در دیدار با محمد رضا قربانی سرپرست اداره کل راه آهن اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتصاب ایشان بر تعامل و همکاری بسیج و راه آهن تاکید و آن را مایه خیر و خدمت برای مردم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عسگری ضمن تقدیر از خدمات راه آهن در کمک رسانی به سیل زدگان گفت:اگر چه سیل و خسارت هائی که به کشور و مردم زد غم انگیز است و همه ی ما باید تلاش کنیم تا خسارت ها هر چه زودتر جبران شود اما سیل برکاتی برای کشور داشت که یکی از آنها همبستگی و اتحاد مردم ایران بود.

وی در ادامه راه آهن و کارکنان آن را یکی از نهادهای پیشرو در خدمت رسانی به مردم و دارای کارنامه ای درخشان در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:محموعه بسیج آمادگی خود را برای همکاری با راه آهن به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم اعلام می دارد.

وی افزود:بسیج راه آهن اراک یکی از فعال ترین پایگاه های بسیج بوده و امیدواریم با مدیریت جدید این فعالیت ها گسترده تر ادامه پیدا کند.

در این جلسه محمد رضا قربانی سرپرست راه آهن اراک نیز ضمن تقدیر از حضور فعالانه سپاه و بسیج در امر خدمت رسانی به سیل زدگان و جمع آوری کمک های مردمی گفت:با اقدامات ارزشمند سپاه در سیل اخیر و امداد رسانی به مردم، محبوبیت این نهاد انقلابی بیش از گذشته شده و همه ی تلاش های بیگانگان برای خدشه وارد کردن به چهره سپاه ناکام باقی ماند.

وی افزود:راه آهن اراک برای خدمت رسانی به مردم نیازمند کمک و همراهی همه ی نهاد هاست و سپاه و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد های انقلابی می توانند ما را در انجام وظایف و تکالیف سازمانی خود یاری کنند و تجربه سیل اخیر نشان داد که می توان با همکاری و تعامل بسیاری از مشکلات را در کشور حل کرد و خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

وی بر گسترش فعالیت بسیج در اداره کل و ارائه خدمت به کارکنان و خانواده ها تاکید کرد وگفت:بسیج با برنامه ریزی و سازماندهی و با به کارگیری نیروهای جوان فعالیت های خود را ادامه خواهد داد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمد رضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد

به گزارش قدس خراسان، باقر صدیقی امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه دیدار با مدیر برق شهرستان قوچان با بیان اینکه مدیریت حوزه برق سرولایت با قوچان و سه روستا نیز با خوشاب سبزوار است، افزود: مدیریت حوزه آب و آب‌رسانی سرولایت نیز با شهرستان نیشابور و آب‌رسانی به تعدادی از روستاهای فیروزه، نیشابور و خوشاب نیز با این بخش است.
وی عنوان کرد: چون نقطه مرزی هستیم متأسفانه این گونه تقسیم‌بندی شده است. در حوزه برق‌رسانی از ۴۰ روستا ۳۷ روستا زیر نظر قوچان و سه روستا با خوشاب است.
بخشدار سرولایت با بیان اینکه در حوزه خدمات‌رسانی مانند گاز و آب این منطقه نیاز شهرستان‌های هم‌جوار را تأمین می‌کند، تصریح کرد: چون هم‌جوار ما روستاهای بخش آبکوه شهرستان قوچان است، به همین دلیل از این منطقه برق مورد نیاز وارد بخش سرولایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای شبکه توزیع برق استان از این مسیر مقرون به صرفه‌تر است تا اینکه بخواهد از نیشابور توزیع برق صورت گیرد. بخش سرولایت ۹۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارد، در صورتی که این فاصله تا قوچان ۳۰ کیلومتر بیشتر نیست.
صدیقی در ادامه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی یک منطقه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را انتخاب کنیم.
وی با تأکید بر تداوم اجرای طرح تعویض شبکه توزیع برق فعلی به کابل خود نگهدار و همچنین تأمین روشنایی معابر روستایی خاطرنشان کرد: فرمانداری و بخشداری نقش حمایتی، نظارتی و هدایت‌کننده دارد و سایر دستگاه‌های اجرایی باید با هم افزایی و تعامل مشکلات مردمی را برطرف کنند.
بخشدار سرولایت در ادامه بر اختصاص پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین درآمد پایدار برای دهیاری‌ها، پیگیری چارت و تأمین نیرو و بالابر مختص اداره برق مستقر در منطقه تأکید کرد.
وی همچنین به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین ادارات آب و برق با لحاظ حداقل اثرات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: انتظار داریم برق کنتورهای چاه و خط پمپاژ به هیچ وجه قطع نشوند تا مشکل در کمبود و توزیع آب شرب برای اهالی بخش سرولایت را نداشته باشیم.صدیقی همچنین با هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه برق و تداوم این همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد و خواستار تسریع در اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق و برخی از خطوط انتقال آب و همچنین رفع مشکل مالکیت و دولتی شدن شبکه آب‌رسانی در ۳ روستای باقی مانده سطح بخش شد.
مدیر برق شهرستان قوچان در این نشست سه جانبه ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت شرکت برق خدمت‌رسانی به مردم است، از هیچ کوششی جهت خدمت شایسته به مردم دریغ نخواهیم کرد.
مهدی آدینه ادامه داد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.
وی با اشاره به هزینه کرد حدود ۴۵ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به روستای ماه نشین سرولایت در سال گذشته ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم از جمله محورهای مهم مورد توجه است که برای موفقیت در این راه و کسب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی