Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:15:02 GMT

روابط عمومی ها نبض تپنده دستگاه های اجرایی هستند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۳۹۸

روابط عمومی ها نبض تپنده دستگاه های اجرایی هستند

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: مجموعه روابط عمومی ها پیش قراولان تحرک و نبض تپنده دستگاه های اجرایی در توسعه هدفمند استان هستند.

به گزارش ایرنا، « بهروز اکرمی » روز سه شنبه در نشست شورای روابط عمومی های استان در محل سد کمال صالح شازند افزود: فعالیت اثر گذار در افکار عمومی و جامعه از جمله مهمترین وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: سال جدید با وجود تحریم، مشکلات اقتصادی و برخی تنگناها، شرایط ویژه ای است که باید تصمیمات متفاوت اتخاذ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: استان مرکزی نیازمند جنب و جوش و تحرک بوده و تا زمانی که پویایی در دستگاه های اجرایی ایجاد نشود، تحول اتفاق نخواهد افتاد.
اکرمی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید بانی تغییر و خلاقیت باشند و با خلق افق های جدید به توسعه فراگیر دستگاه اجرایی خود فکر کنند.
وی ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت های بسیاری دارد و روابط عمومی های مجموعه های حاکمیتی وظیفه دارند تا مزیت های استان را شناسایی و تقویت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:استان مرکزی، خطه ای زیبا و با جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است که در استان و کشور نیاز به معرفی دارد.
اکرمی اظهارداشت: صنعت گردشگری می تواند درآمد سرشاری به همراه داشته باشد و جایگزین اقتصاد تک محصولی شود.
معاون حفاظت آب منطقه ای استان مرکزی نیز در این آیین گفت: عملیات اجرایی سد کمال صالح سال 82 آغاز و سال 90 به بهره برداری رسید.
« محمود قدبیگی » افزود: طول تاجی این سد بتونی 80 متر و حجم آن 96 میلیون مترمکعب است که در بارندگی های اخیر، دبی سر ریز سد به پایین دست 180 میلیون متر مکعب بوده است.
وی ادامه داد: آورد سد در سال آبی گذشته 40 میلیون مترمکعب برآورد شد.
معاون حفاظت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: آب سد کمال صالح تامین کننده نیاز شهرستان اراک و صنایع راهبردی منطقه بوده و سالانه 40 میلیون متر مکعب آب از سر ریز سد کمال صالح وارد دشت این شهرستان می شود.
وی اظهارداشت: با پر شدن 35 حلقه چاه غیر مجاز در 7 سال اخیر، 300 میلیون مترمکعب به منابع آب زیرزمینی اراک افزوده شده است.
معاون بهره برداری و حفاظت آب منطقه ای استان مرکزی یاد آور شد: 15 دشت استان به علت پدیده خشکسالی بحرانی است.
قدبیگی افزود: وضعیت منابع آبی استان مناسب بوده و کسری مخزن دشت های استان به صورت متوسط 236 میلیون متر مکعب می باشد که سالیانه پنج میلیارد متر مکعب تجمیعی است.
وی اظهارداشت: 456 میلی متر حجم بارندگی امسال بوده که در طول های سالیان متمادی بی سابقه بوده است.
قدبیگی افزود: بیشترین بارندگی استان مرکزی در بارش های اخیر به ترتیب در هندودر با 863 میلیمتر و شازند با 840 میلیمتر به ثبت رسیده است.
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان مرکزی گفت: سه هزار حلقه چاه غیر مجاز در طرح احیا و تعادل بخشی در استان پر شده است.
قدبیگی افزود: 456 میلیمتر باران در استان مرکزی بارید که امکان ثبت 500 میلیمتر دور از انتظار نیست.
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان مرکزی گفت: رودخانه قره چای استان امسال با بارش های اخیر بعد از هشت سال جاری شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز گفت: شورای روابط عمومی های استان با زیر مجموعه و کمیته های متعدد در استان شکل گرفته است.
« ابوالحسن خزائی پور » افزود: استان ‌مرکزی در همسایگی لرستان، فقط 13 میلیمتر کمتر از این استان بارش داشت که مدیریت شایسته خسارت سیلاب در استان به حداقل رسید.
وی اظهارداشت: جنگ اقتصادی، تحریم و اقدام ننگین علیه سپاه، سال ویژه ای را رقم زده است و برای این مهم اگاهی دادن به جامعه ضروری است.
مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: 27 اردیبهشت سالروز روابط عمومی ها است و چون مقارن با ماه مبارک رمضان است، تور یک روزه روابط عمومی های استان روز جاری برگزار شد.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/6991/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استانداري استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان