Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه فرزند آندرس هولچ پوولسن، ثروتمندترین مرد دانمارک، در حوادث تروریستی سریلانکا در روز یکشنبه جان خود را از دست دادند.

به گزارش راشاتودی، این سرمایه‌دار دانمارکی ۴ فرزند داشت و آن‌ها برای گذراندن عید پاک به سریلانکا رفته بودند. سخنگوی شرکت بستسلر متعلق به پوولسن با تائید این خبر گفت: متاسفانه این مسئله حقیقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما از رسانه‌ها می‌خواهیم که حریم خصوصی این خانواده را رعایت کرده و به همین دلیل نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در این باره ارائه کنیم.

این ثروتمندترین مرد دانمارک که ۴۶ ساله است شرکت‌های زیر مجموعه‌های مختلفی در زمینه مد و لباس دارد. ثروت خالص وی از سوی مجله فوربس ۷.۹ میلیارد دلار برآورد شده است.

وی همچنین بیش از یک درصد از کل زمین اسکاتلند را خریداری کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریلانکا حوادث تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!