Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@09:20:53 GMT

رسانه ها ظرفیت مناسبی برای پیشگیری از اعتیاد است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۴۸۲

رسانه ها ظرفیت مناسبی برای پیشگیری از اعتیاد است

سید ناصر رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: می توان با هدایت، ارائه برنامه و تولید محتوا برای رسانه های ارتباط جمعی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یک بسیج عمومی در زمینه مقابله فراگیر با معضل اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد.
وی افزود: بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از این ظرفیت ها برای پیشگیری از معضل اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نهادهای فرهنگی این استان می ‌توانند با کمک چنین ظرفیت هایی نقش بسزایی در ارتقای سطح دانش و آگاهی قشرهای مختلف مردم استان در زمینه آثار جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر ایفا کنند.
رضایی عنوان کرد: سال گذشته بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه حدود 14 درصد رشد داشته است.
وی ابراز داشت: پارسال یک هزار و 704 قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر، 36 باند تهیه و توزیع منهدم و 340 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
رضایی گفت: 114 منطقه آلوده کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 پاکسازی، یک هزار و 185 خرده فروش دستگیر و 251 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از آنان کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: سال گذشته 35 معتاد متجاهر در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که برای درمان و ترک اعتیاد به کمپ های ویژه معرفی شدند.
رضایی افزود: پارسال برای 40 معتاد بهبود یافته کهگیلویه و بویراحمد از طریق اعطای تسهیلات بانکی یا معرفی به مراکز کاریابی این استان شغل ایجاد شد.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اعتیاد پیشگیری از اعتیاد ترک اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد