Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: عدم بازگشت مجدد معتادان بهبود ‌یافته به مصرف مواد مخدر در گروی اجرای کامل آیین‌ نامه مراقبت پس از خروج معتادان بوده که مستلزم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا ابراهیمی»، امروز (سه شنبه 3 اردیبهشت) در اولین جلسه کمیته درمان و حمایت های اجتماعی که در محل دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: عدم بازگشت مجدد معتادان بهبود ‌یافته به مصرف مواد مخدر در گروی اجرای کامل آیین‌ نامه مراقبت پس از خروج معتادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، عدم بازگشت مجدد معتادان را به مصرف مواد مخدر و اعتیاد را از مهم‌ترین اهداف اجرای این آیین ‌نامه دانست و افزود: امید است با همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های مرتبط، شاهد کاهش این آسیب و معضل اجتماعی و همچنین بازگشت حداکثری بهبود یافتگان از دام اعتیاد به دامان جامعه باشیم.

 

این مقام مسئول در استان فارس گفت: اجرایی کردن آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان مستلزم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط است.

 

ابراهیمی، چرخه درمان معتادان را بسیار مهم دانست و بیان داشت: این حلقه توسط حمایت‌های اجتماعی، تامین سرپناه و شغل برای معتادان تکمیل می‌شود و این امر در گروی اعتماد مجدد جامعه به معتادان بهبود یافته است.

 

وی ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات در عملیاتی کردن آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان در راستای تغییر نگرش عمومی و به جهت اثر بخشی بیشتر، تمام دستگاه ها باید با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده اقدامات لازم را انجام دهند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در پایان اظهار داشت: به منظور اثربخشی و حفظ آثار ایجاد شده بر روی معتاد بهبود یافته لازم است اقدامات حمایتی نسبت به فرد بهبود یافته به جدیت انجام تا نتیجه درمان حفظ شود.

 

در این جلسه پیرامون مراکز گذری کاهش آسیب، غربالگری مرکز موضوع ماده ۱۶، مراقبت بعد از خروج معتادان بهبود یافته و غیره بحث و تبادل نظر انجام شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران کانون مساجد سپاه آذربایجان غربی اخبار مجلس معتادین بهبود یافته شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال 1402 در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

*اول از همه به طرفداران استقلال و پرسپولیس تبریک می گویم که دو تیم واگذار شدند

*ما و وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم تا تقدیم وزرا  کنیم

*از مردم عذرخواهی می کنیم که در مسابقات فوتبال کیفیت برخی مسابقات خوب نیست چون هنوز برخی استان ها امکانات HD ندارند

برای مشاهده مصاحبه کامل فیلم زیر را ببینید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان