Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:54:34 GMT

توپ هت تریک بنزما به چه کسی رسید؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۹۶۷۰

توپ هت تریک بنزما به چه کسی رسید؟

کریم بنزما بدون هیچ تردیدی بهترین بازیکن رئال تا به اینجای فصل بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب رئال در برنابئو با سه گل کریم بنزما موفق به شکست اتلتیک بیلبائو شد تا ستاره فرانسوی به دو قدمی بهترین رکوردگلزنی خود برای کهکشانی ها برسد. 

کریم در فصل 12-2011 توانسته بود 32 گل برای رئال به ثمر برساند و تا به اینجای فصل نیز 30 گله است و در فاصله 5 بازی تا پایان رقابت های لالیگا او این فرصت را دارد تا رکوردش را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این چهارمین هت تریک بنزما برای رئال در 10 سال گذشته بود.

 

 

 

 

بنزما پس از هت تریک برابر بیلبائو، به رسم معمول توپ بازی را به خانه برد. او البته پیش از آن، توپ را در رختکن به هم تیمی هایش داد تا امضا کنند.

کریم در مصاحبه با تلویزیون اختصاصی رئال مادرید فاش ساخت که به دخترش پیش از بازی وعده هت تریک داده بود:« از هت تریک برابر بیلبائو بسیار خوشحالم. البته این به کمک هم تیمی هایم ممکن نبود. ممنونم که توپ را برای من امضا کردند. راستش را بخواهید پیش از بازی به دخترم "ملیا" قول داده بودم که هت تریک کنم. حالا هم این توپ را برای او می برم. توپ هت تریک، هدیه من برای دخترم است.»

رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرورزشی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند