Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سولسشر وظيفه خودش را ارتقا دادن سطح بازيکنان تيم مي‌داند.
به گزارش آريا، اوله گونار سولسشر در نشست خبري خود پيش از شهرآورد منچستر بين منچستريونايتد و منچسترسيتي حضور يافت. به نقل از MEN، اولين سوال از سرمربي نروژي يونايتد جنجالي بود: «فکر مي‌کني شخص مناسبي براي اين شغل هستي؟»
خب، دوست دارم بگويم بله ولي جواب دادن به اين سوال وابسته به خودم نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمينان دارم که من و تيمم مي‌توانيم با اين چالش کنار بياييم. اين چالش بزرگي است و وقتي به اينجا آمدم، گفتم که مي‌خواهم از تک تک ثانيه‌ها لذت ببرم. باختن را دوست ندارم اما وقتي نتايج بدي رقم بخورد، با چالش مواجه خواهيد شد. به هر حال ما براي آينده برنامه داريم.  

چه حسي در مورد بازي با اورتون داري؟
يکي از دو بازي واقعا بدي بود که از زمان حضورم در اينجا داشتيم. اين بازي و بازي مقابل وولورهمپتون در جام حذفي، اصلا در حد و اندازه استانداردهاي ما نبود. بايد جبران کنيم و مشتاق دو بازي پيش رو هستيم. تمرکز ما روي اين مسئله قرار دارد. قرار است با يکي از بهترين تيم‌ها در شهرآورد رو به رو شويم و از اين رو بايد آماده باشيم.

توانستي دليل آن عملکرد تيم مقابل اورتون را بفهمي؟
بله. چهار ماه است که اينجا حضور داريم و اين چهار ماه خيلي خوب بود و چيزهاي زيادي (در مورد بازيکنان) ياد گرفتيم. هنوز تمرکز ما روي آينده قرار دارد تا ببينيم چگونه مي‌توان منچستريونايتد را به جايگاهي که مي‌خواهد، به هويت، استانداردها و حرفه‌اي گري مد نظر برسانيم. بازي‌هايي مثل اورتون پيش مي‌آيد و پس از آن‌ها بايد واکنش نشان داد. ما فرصت کار کردن در زمين تمرين نداشتيم چون در اين مقطع فصل تنها بايد ريکاوري کرد و از نظر ذهني مهياي بازي بعدي شد.

مردم فکر مي‌کنند بايد تصميمات بزرگي در مورد کادر تيم اتخاذ شود. آيا فکر مي‌کني فرد مناسبي براي تصميم گيري در اين راستا هستي؟
دوست دارم اين طور فکر کنم. تمامي اين بچه‌ها را دوست دارم ولي من بايد باشگاه را مديريت کنم. بايد تمام تلاشم را به کار بگيرم تا اطمينان حاصل کنم کار درست را براي باشگاه انجام مي‌دهيم.

با ديدن چنين نمايشي، آيا در مورد نگرش و رويکرد برخي بازيکنان تصميم گيري کرده‌اي؟
البته که از بازيکنان شناخت کسب مي‌کنيم. الان زمان حرف زدن در مورد تغييرات عمده در تيم نيست. حقيقت اين است که سيتي و ليورپول طي 18 بازي گذشته امتيازات خيلي بيشتري نسبت به ما کسب کرده‌اند و ما اکنون در جايگاهي قرار داريم که کار را در آن شروع کرديم. تمام تلاش‌مان را کرديم و مي‌توانيد استانداردهاي منچستريونايتد و گروه خوني تيم در بازيکنان را مشاهده کنيد. بايد بازيکناني به تيم اضافه شوند و در اين راستا عده‌اي هم تيم را ترک خواهند کرد.

چگونه بازيکنان را براي بازي با سيتي آماده مي‌کني؟ انتظار چه چالشي را داري؟
اين بهترين مسابقه‌اي است که مي‌توانستيم به خاطر دردي که بازيکنان کشيدند درخواست کنيم. پس از بازي جلسه‌اي داشتيم و همه بازيکنان کاملا ناراحت بودند و آن عملکرد واقعا براي‌شان زجرآور بود ولي بازي با سيتي عالي است. در زمين بازي جايي براي پنهان شدن وجود ندارد و اگر مقابل اين سيتيِ خيلي خوب تلاش کنيد، طرفداران از شما حمايت خواهند کرد. بايد خودمان را نشان بدهيم. بايد آماده پرسينگ باشيم و از اين رو بايد به خوبي دفاع کنيم. بايد آماده خشونت حريف باشيم چون آن‌ها به هر طريق ممکن براي متوقف کردن شما و جلوگيري از ضد حملات تلاش خواهند. قطعا خطا خواهند کرد و شکي در اين باره وجود ندارد. با ديدن بازي‌هاي آن‌ها مي‌توانيد ببينيد که بازيکنان زيادي را به جلو مي‌فرستند.  

چه واکنش اميدبخشي به باخت برابر اورتون ديدي؟
تمرکز ما روي بازي چهارشنبه است و قطعا واکنش نشان خواهيم داد. قرار نيست بازيکنان به عنوان تنبيه تا کوهي بدوند و برگردند، ما به آن‌ها اعتقاد داريم. اين بازيکنان مي‌دانند که حودشان، تيم و من مربي را سر افکنده کردند. من سرمربي تيم هستم و دستور العمل‌ها در مورد نحوه بازي تيم را تعيين مي‌کنم و در نتيجه اين وظيفه من است تا کاري کنم بهتر عمل کنند. اطمينان دارم واکنش نشان خواهيم داد.   

چهره کنوني باشگاه را چگونه تصور مي‌کني؟
در منچستريونايتد هرگاه که يک يا دو بازي را ببازيد، با بحران مواجه مي‌شويد. سيتي و ليورپول طي 18 بازي گذشته امتيازهاي بيشتري کسب کرده‌اند. بازيکنان فوق العاده‌ بوده‌اند. ما از باختن لذت نمي‌بريم. طي پنج بازي اخير سه شکست داشتيم که زياد به نظر مي‌رسد ولي فوتبال همين است. بازي چلسي-برنلي يا آرسنال-کريستال پالاس را هم ديديد ولي نحوه باختن ما مقابل اورتون در پايين‌ترين سطح بود و بدترين نمايش تيم محسوب مي‌شود.

در گفتگو با MUTV
لوک (شاو) خيلي خوب بوده است. بابت از دست دادن سه مسابقه قبلي تيم ناراحت است. مي‌داند که بايد از اين نظر بهتر کار کند. برخي از کارت زردهايي که گرفت، نيازي به کارت نداشت اما برخي هم تقصير خودش بودند و او گزينه آسان را انتخاب کرد. در اين باره صحبت کرديم. برگشتن او خيلي خوب است چون چه از نظر تدافعي و چه هجومي، او يکي از بهترين بازيکنان ما بوده است.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر منچسترسيتي منچستريونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم گرفته بودند که این دیدار با برتری 2-0 سیتیزن‌ها همراه شد.

دانلود (74.1MB)

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد