Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک مرادی هافبک فولادخوزستان در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شرایط تیمش پس از باخت مقابل نفت آبادان اظهار داشت: شرایط تیم‌مان بد نیست. بعد از باخت بدی که مقابل نفت آبادان کسب کردیم توانستیم ریکاوری خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را برای دیدار مقابل سپیدرود انجام دادیم تا بتوانیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد آن بازی باید بگویم که آن باخت یک حادثه بود. مسائل داوری رویش خیلی تاثیر داشت به خصوص اینکه پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و همچنین گل سوم نفت آفساید بود. به هر حال آن بازی تمام شد و به فکر چهار بازی پایانی هستیم.

وی در مورد اینکه از تیم سپیدرود در نیم فصل پیشنهاد داشت، ادامه داد: به غیر از این تیم از ماشین‌سازی، نساجی و پیکان نیز پیشنهاداتی داشتم اما به فولادی آمدم که قطبی سرمربی‌اش بود و یک باشگاه بزرگ است.

مرادی درخصوص کار کردن با قطبی بیان داشت: شناخت زیادی از یکدیگر نداریم اما کارنامه‌اش نشان می‌دهد که مربی بزرگی است. امیدوارم بتوانیم در کنار هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

هافبک فولاد درخصوص اینکه در پایان فصل چه رتبه‌ای را برای تیمش پیش‌بینی می‌کند گفت: الان که از کسب سهمیه عقب افتاده‌ایم بهترین اتفاق این است که بتوانیم همان رتبه ششم جدول را به دست بیاوریم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولادخوزستان بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد