Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@23:07:52 GMT

خطوط قطع شده همراه اول وصل شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۷۱۸

خطوط قطع شده همراه اول وصل شدند

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی همراه اول با انتشار توییتی در حساب کاربری خود نوشت: «خطوط قطع‌شده به دليل بروز اختلال پيش آمده، به‌طور كامل وصل شدند».

 

شایان ذکر است؛ مشترکان اپراتور همراه اول، برای دریافت صورتحساب صحیح پایان دوره خود می‌توانند حرف G را از طریق سامانه پیامکی، به سرشماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی اپراتور همراه اول  پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" را دریافت کرده بودند.

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوناگون جام نیوز همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد