Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به برخی کلاهبرداری ها از طریق طب سنتی گفت: اجازه سوء استفاده از طب سنتی را به متخلفان نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا میرجلیلی در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: خدمات طب سنتی تنها باید با مجوز و از مجاری قانونی ارائه شود و هرگونه ارائه خدمت به شکل دیگر خلاف مقررات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم خدمات طب سنتی را از افراد متخصص و با مجوز وزارت بهداشت دریافت کنند، ادامه داد: طب سنتی، سبک دیگری از طبابت بوده و نگاه متفاوتی نسبت به طب رایج و تفاوت‌های بسیاری با دیگر رشته‌های این طب دارد اما مردم مراقب باشند که در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم اضافه کرد: رسانه ها تلاش کنند تا مردم دغدغه سلامت داشته باشند و با افزایش مطالبه سلامت در بین مردم قطعا خدمات در این حوزه نیز رشد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مخالفتی با طب سنتی ندارد بلکه با این روش درمان نیز موافق است عنوان کرد: با افرادی که از مسیر علمی و از مجاری قانونی اقدام به ارائه خدمت در این زمینه هستند، موافق هستیم و با متخلفانی که از پوشش طب سنتی برای کلاه برداری از مردم استفاده می کنند مخالفیم و برخورد خواهیم کرد.

میرجلیلی با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به این موضوع حساس بوده و به هرکسی در این زمینه اعتماد نداشته باشند، اظهار داشت: متاسفانه برخی با تبلیغات گسترده و با استفاده از پوشش طب سنتی سعی در جذب مردم دارند اما مردم باید هوشیار بوده و صرفا به کسانی مراجعه کنند که مجوزهای لازم در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه  در 2 سال گذشته، 16 مرکز درمان طب سنتی غیرمجاز در استان تعطیل و با متخلفان برخورد شد، تصریح کرد: مردم باید بیشتر در مورد مسائل مربوط به سلامت خود حساس باشند و فریب تبلیغات کاذب را نخورند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دانشگاه علوم پزشکی درمان طب طب سنتی وزارت بهداشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»