Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی در حکمی دكتر «سعيد منتظرالمهدي» را به‌عنوان سخنگو و معاون كاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمي این ستاد منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر؛«اسكندر مؤمنی» در مراسم معارفه دکتر منتظر المهدی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مسئولان سابق این حوزه، از قبول مسئولیت ایشان در معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد تشکر کرد و گفت: این معاونت از ستون‌هاي اصلي ستاد به شمار مي‌رود و مأموریت‌های متنوعي دارد و در سه بخش مهم پیشگیری- فرهنگی، درمان و صیانت اجتماعی فعالیت دارد، لذا با توجه به دانش و تجربه‌ای که‌ معاون جديد ستاد در هر کدام از این سه حوزه دارد، ايشان براي خدمت در اين سمت معرفي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حکم مؤمنی خطاب به منتظرالمهدی آمده است: ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های عضو و مرتبط با ستاد و اهتمام در اجرای سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر در حوزه کاهش تقاضا به‌منظور اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر با رویکرد پیشگیری از اعتیاد و ایجاد نشاط اجتماعی در جهت مصون‌سازی جامعه و همچنین درمان معتادان، حرفه‌آموزی و حمایت‌های اجتماعی لازم از آنان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی خصوصاً سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین جامعه و انجام امور براساس شرح وظایف مصوبه از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و هوشمندانه نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید.

 

گفته می‌شود؛ منتظر المهدی پیش از این سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی بود و دارای دکترای طب و همچنین دکترای تخصصی روانشناسی سلامت از دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه می‌باشد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران سپاه اردبیل کانون مساجد خبرگزاری آذربایجان غربی سردار منتظرالمهدی مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه