Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر ۶ ساله و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد توانست دیپلم افتخار نمایشگاه نقاشی کاناگاوا ژاپن را از بین ۲۴ هزار و ۵۷۲ نفر از ۸۷ کشور جهان به خود اختصاص دهد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، دختر 6 ساله و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد توانست دیپلم افتخار نمایشگاه نقاشی کاناگاوا ژاپن را از بین 24 هزار و 572 نفر از 87 کشور جهان به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد توانست دیپلم افتخار نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی هنر کودکان کاناگاوا کشور ژاپن را به دست آورد.

بیرجند| اثر "سپاه محمد می‌آید" موفق به دریافت دیپلم افتخار جشنواره ملی فانوس شدکسب دیپلم افتخار جشنواره جهانی کارتون و کاریکاتور کافی روسیه توسط یک اصفهانیدیپلم افتخار مسابقه‌ نقاشی "هیکاری" ژاپن به کودک 8 ساله سقزی رسید

پینار محبوب از شهرستان پارس‌آباد در بین 24 هزار و 572 نفر از 87 کشور جهان خوش درخشیده و موفق به کسب دیپلم افتخار در این نمایشگاه شد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه 52 اثر از کشورمان حضور داشت که  4 اثر از این تعداد حائز رتبه شدند و پینار محبوب که حدود دو سال در رشته نقاشی در این کانون فعالیت دارد از استان اردبیل توانست دیپلم افتخار این نمایشگاه را کسب کند.

انتهای پیام/

R41374/P4001/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)