Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@15:08:58 GMT

مسلمانان، فرهنگ صحیح اسلام را در بین سایر ملل ترویج دهند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۰۵۹

مسلمانان، فرهنگ صحیح اسلام را در بین سایر ملل ترویج دهند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی، نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: بهترین عبادات در نزد خداوند، انتظار ظهور و فرج امام زمان(عج) است.
وی انتظار فرج را به معنی شناخت صحیح امام عصر و زمان و درک دلایل ظهور یاد کرد و افزود: درست است عقل ما کشش درک واقعیت‌های ظهور را ندارد، ولی باید حداقل سعی شود تا در درک آن تفکر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو به عرفان‌های کاذب که در دنیای امروزی ترویج یافتند و درصدد خدشه‌دار کردن اسلام ناب محمدی هستند، اشاره کرد و ادامه داد: بر تمامی مسلمانان واجب است تا فرهنگ صحیح اسلامی را در بین سایر ملل ترویج دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی خاطرنشان کرد: مهدویت و اعتقاد به امام زنده که برخاسته از مبنای مستحکم اسلام است، از طریق عقلی و نقلی قابل اثبات است.
وی افزود: مقوله مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت دچار یک سری آسیب‌هایی شده که علت طولانی شدن غیبت کبری از جمله آن بوده و دشمن با استفاده از آن سعی دارد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و به هدف خود که نابودی اسلام است، برسد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو افزود: بنا به گفته امام صادق(ع) غیبت او آنقدر طولانی خواهد بود که فقط آنهایی که منتظر واقعی هستند مشرف به رویت روی او خواهند بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مهدویت انتظار فرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان