Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:17:06 GMT

فعالیت تجهیزات شهربازی های فاقد گواهی ایمنی متوقف می شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۴۶۳

فعالیت تجهیزات شهربازی های فاقد گواهی ایمنی متوقف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فرمانی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات شهربازی ها و تشدید نظارت توسط کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان، ۱۱۷ وسیله بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد.

وی با ارائه آمار پلمب تجهیزات بازی شهربازی ها به تفکیک شهرستان در سال ۹۷ گفت: در سال گذشته در گرگان ۲۵، گنبد۳۴، بندرترکمن ۲۹، علی آبادکتول ۱۴، گالیکش هفت، آق قلا و آزادشهر هر کدام سه و  کلاله و مراوه تپه هر کدام یک دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است، عنوان کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.

وی گفت: با توجه  به همکاری و تعاملات صورت گرفته با شهرداری ها انتظار می رود شهرداری های استان هم به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده خودداری کنند.

فرمانی با بیان اینکه  بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب کنند، گفت: از همشهریان در خواست  می شود در هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 4598465

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استاندارد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال

دریافت 267 MB کد خبر 6095317

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود